אוחנה אינברום ודוד בשלישי מול אוקראינה

לא פחות משלושה משחקני מ.ס אשדוד יישחקו בשלישי (18.00), במסגרת הנבחרת עד גיל 21, מול אוקראינה במסגרת "טורניר לבנובסקי". המדבור במיכאל אוחנה, אור אינברום ודין דוד. בטורניר ישתתפו, אוקראינה, סרביה ואוסטריה. מי שידריך את הנבחרת בטורניר הידידות הוא מאמן נבחרת הנוער, אלי אוחנה, שהחליף את אריק בנאדו.
אוחנה אינברום ודוד בשלישי מול אוקראינה

שלושה משחקני מ.ס אשדוד צפויים בשלישי (18.00) לשחק מול אוקראינה במסגרת "טורניר לבנובסקי", שייערך באוקראינה. השלושה הם מיכאל אוחנה, אור אינברום ודין דוד.

הנבחרת הצעירה קיימה את האימון המסכם באצטדיון 'אובולון' לקראת המשחק  בשלישי.  בטורניר, ישתתפו מלבד ישראל,  אוקראינה, סרביה ואוסטריה. מי שידריך את הנבחרת בטורניר הידידות הוא מאמן נבחרת הנוער, אלי אוחנה, שהחליף את אריק בנאדו, שעבר לאמן את בני יהודה. הנבחרת תפגוש כאמור  את אוקראינה וביום חמישי את סרביה/אוסטריה (בהתאם לתוצאות).

אלי אוחנה אמר לקראת הטורניר לאתר ההתאחדות לכדורגל: "מדובר בטורניר איכותי עם מיטב הנבחרות. באופן אישי, אני תמיד נרגש לשרת את נבחרות ישראל בלי חשיבות לגיל. מבחינתנו זו הכנה מצוינת לפני המשחקים שנותרו לנבחרת בקמפיין ואני בטוח שנעשה את המקסימום. המטרה. היא לשחק היטב ולהשיג תוצאות טובות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך