אבא של התינוק: "נזכרתי אחרי שלוש שעות, ורצתי לאוטו והוצאתי אותו"

לכוחות ההצלה שהוזעקו לרחוב מילמן בעיר, לא נותר כי אם לקבוע את מותו של פעוט, בן שנה ושלושה חודשים בלבד • המשטרה חושדת: התינוק שהה ברכב שהות ארוכות של סבל, כתוצאה מרשלנות פושעת • תיעוד מזירת האסון
אבא של התינוק: "נזכרתי אחרי שלוש שעות, ורצתי לאוטו והוצאתי אותו"

טרגדיה קשה באשדוד: פעוט כבן שנה וחצי, בן למשפחה חרדית, נשכח ברכב לוהט ברובע ו', ועל פי החשד שהה בו שעות ארוכות, חסר אונים. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה ממושכות שהסתיימו בשברון לב: נקבע מותו של הילד בן למשפחת ויינגוט. יהי זכרו ברוך.

"יצאתי בבוקר לקחת את הילדים לבתי הספר ולגנים והתינוק היה איתי. אחרי שחזרתי שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי שלוש שעות, ואז רצתי לאוטו והוצאתי אותו", אמר אבי הילד ההמום.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 11:58 נמסר למד"א מרחב לכיש על תינוק מחוסר הכרה בבית באשדוד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מדווחים על פעוט כבן שנה ושלושה חודשים ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

מנהל מרחב לכיש במד"א עמי איבגי מספר: "כשהגענו למקום ראינו תינוק כבן שנה ושלושה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום קשה. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים. למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו לאחר איבוד נוזלים וכוויות עקב שהות ממושכת של הילד ברכב".

בארגון איחוד הצלה שבים וקוראים לא להשאיר ילדים בכלי רכב ללא השגחה אפילו לא לרגע בפרט בימים אלו עם תחילת עונת הקיץ והעלייה בטמפרטורות. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות תימנע אסונות מיותרים.

משטרת ישראל הודיעה כי פתחה בחקירה בעקבות מקרה בו הושאר פעוט כבן שנה וחצי ברכב. לפני זמן קצר התקבל דיווח על הפעוט שחולץ מרכב ברחוב מילמן באשדוד לאחר שככל הנראה שהה בו מספר שעות. בשלב זה נעשים מאמצים רפואיים. כוחות משטרה במקום החלו בחקירת האירוע.

הלוויתו של התינוק תתקיים בשעה ארבע וחצי בבית העלמין באשדוד.

תיעוד מבצעי: מד"א לכיש, זק"א, ואיחוד הצלה.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך