יום ללא עישון

יום ללא עישון

על מיזם "יום ללא עישון" מנצחות גב' אילנה שמלה-ללום, מנהלת מחלקת הבריאות במינהל לשירותים חברתיים, וגב' סימונה מורלי מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות. השתיים מקדמות ערכים מעוררי תודעה כנגד תופעת העישון והנזקים הנגזרים ממנו ובמסגרת הפעילות המגוונת שתתבצע במוסדות החינוך ובמוקדים עירוניים הם מבקשות לגרום להפסקה או הפחתת העישון בקרב מעשנים ומניעת העישון מצעירים.

בית ספר רעים הרים את הכפפה ובזכותן של שתי נשים מדהימות, רויטל דבידה -יועצת בי"ס רעים וטלי זעפרני – יועצת בי"ס היובל, הופק יום שיא מדהים. "עיצוב ותכנון יום מופלא זה, היה בזכותן של השתיים שהיו אמונות על הארגון, ההובלה, התכנון והליווי הצמוד לכל אורך היום, ברצינות רבה ובמלוא תשומת הלב" אומרת גב' שמלה-ללום ומודה כמובן למנהלי בתי הספר: ירון שניידר מנהל "רעים" ופנינה ויינשטיין מנהלת "היובל".

ביום השיא השתתפו בתי הספר הבאים: חופית, קשת, אשכול, ארזים, נוף ים, צפרירים, אופק והמגינים. היועצות בבתי הספר היו המובילות של הפעילות "בזכותן אשדוד תזכה לייצוג מכובד בתחרות הארצית שתתקיים בחודש הבא (14/6/16) בכנסת ישראל, אליה יגיעו נציגי בתי ספר מכל הארץ" אומרת שמללה-ללום ומציינת כי "ביום זה הכנסת מציינת את תמיכתה במיזמים למניעת עישון, במסגרת הנושא ישראל נקייה מעישון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך