מלחמת הכנופיות חוזרת לאשדוד: רימון הלם הושלך לעבר בניין ברחוב רוגוזין

מלחמת הכנופיות חוזרת לאשדוד: רימון הלם הושלך לעבר בניין ברחוב רוגוזין

מעט אחרי חצות הלילה פיצוץ עז החריד את תושבי רובע ד' בעיר, תושבים מבוהלים שקפצו ממיטתם לאחר ששמעו את הפיצוץ מיהרו להזעיק את כוחות המשטרה וההצלה למקום, דקות אחדות לאחר מכן גילו כוחות משטרה מיחידת זיהוי פלילי שרידים של רימון רסס שהושלך לעבר לובי של בניין ברחוב רוגוזין בעיר אשדוד, למרבה המזל לא היו נפגעים בגוף, וצוותי מד"א ואיחוד הצלה שבו על עקבותיהם, בינתיים צוות הזיהוי פלילי של המשטרה החל בחקירה במקום.

ממידע שהגיעה לידי אתר 'אשדוד אונליין' נאמר כי ככל הנראה מדובר במספר צעירים שמתגוררים במקום ונמצאים בסכסוך מסוים עם כנופיה אחרת, כאשר במרחב לכיש לא נחים לרגע וכיווני החקירה ממשיכים להיבדק.

כזכור, רובע ד' ובעיקר רחוב רוגוזין זכורים לנו היטב, לאחר שלפני יותר משנה בוצע שם את אחד החיסולים המדוברים ביותר בקרב גורמי הפשיעה באזור הדרום, וזאת לאחר שמטען חבלה הונח מתחת לרכבו של עבריין מקומי.

צילום תמונה (ארכיון) : דוברות המשטרה לכיש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך