למכבי בן אשדוד חסרים מיליון וחצי שקלים להירשם לאירופה

למכבי בן אשדוד האלופה ומחזיקת הגביע של ישראל בכדורסל נשים, שרוצה אירופה, נותרו שבועיים בלבד להירשם ליורוליג. הבעיה כמובן כספית. לקבוצה חסרים מיליון וחצי שקלים לתקציב בכדי להעמיד קבוצה המתאימה למסגרת האירופאית הבכירה. באשדוד אמרו: "יש מי שיכול לעזור ברמה המקומית והארצית, גופים פרטיים וציבוריים. לא יכול להיות שלא נהיה באירופה בגלל כסף. השרה הבטיחה גם שתעזור לכדורסל הנשים, אז אנו מקווים גם לעזרה ממנה".
קבוצת הנשים בכדורסל אלופת המדינה

מכבי בן אשדוד, האלופה ומחזיקת הגביע של ישראל בכדורסל נשים, רוצה אירופה, רוצה יורוליג. אבל לא יכולה. הבעיה איך לא…כלכלית.

מכבי בן אשדוד, שכזכור השם בן, הוא על שמו של בן וענונו בן העיר אשדוד, שנפל "בצוק איתן", צריכה לקבל החלטה ולהירשם בתוך שבועיים ליורוליג, שלאחריו לא ניתן להירשם.

בכדי להעמיד קבוצה ליורוליג, הקבוצה צריכה תקציב מינימום של 5-4 מיליון שקלים. 2 מיליון היא מקבלת מהעירייה והעומד בראשה, ד"ר יחיאל לסרי, מיליון נוסף מגיע מגיע מספונסרים דוגמת "אוצר השקעות", שהוכנס לשמה של הקבוצה הנקראת מכבי בן "אוצר השקעות" אשדוד. עכשיו צריכה הקבוצה לגייס בין מיליון וחצי לשניים ואז תוכל להירשם ליורוליג. אגב מדובר במספרים שהם סכומים פעוטים בוודאי ביחס לכדורסל הגברים.

אגב אם הקבוצה תירשם ליורוליג ולא ליורוקאפ, הרי שהיא תבטיח לפחות7 משחקים מול קבוצות הטובות באירופה  ואח"כ אולי תמשיך לשלבים הבאים (אם תסיים ביון 4 הראשונות) ואם לא תצליח, תרד ל"יורוקאפ".

באשדוד אמרו: "יש מי שיכול לעזור ברמה המקומית והארצית, גופים פרטיים וציבוריים. לא יכול להיות שלא נהיה באירופה בגלל כסף. השרה הבטיחה גם שתעזור לכדורסל הנשים, אז אנו מקווים גם לעזרה ממנה". באשדוד מקווים כי גופים פרטיים וציבוריים, בעיר אשדוד או בישרראל בכלל יירתמו. בנוסף הם מקווים שהשרה מירי רגב, שרת התרבות והספורט שתומכת בספורט הנשי, תעשה זאת גם במקרה הזה ותבוא לעזרת הקבוצה.

לזמן במקרה הזה, יש כאמור חשיבות קריטית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך