הקרב הגדול נפתח: מי יהיה האיש החזק בנמל אשדוד ?

מועד הבחירות ליו"ר וועד העובדים בנמל אשדוד נקבע, והמלחמות סביב הכיסא החזק החלו, כאשר בקרוב יתפרסמו שמות המעומדים לתפקיד הנחשק
מבט על הנמל של אשדוד
נמל אשדוד

דרמה עברה על עובדי נמל אשדוד בתקופה האחרונה בעקבות התפטרותו של יו"ר ועד התפעול בנמל אשדוד אבינועם שושן וסגנו מני גבאי, חרף הפרישה המפתיעה יהיו כאלה שאפילו יאמרו כי זו גרמה לזעזוע ביסודותיה של החברה במשרדי הממשלה השונים, ובחוסן שהיה לה עד היום סביב שולחן הממשלה.

אך בנמל אשדוד לא נחים לרגע, וכבר בשבוע הקרוב החלה הערכות לבחירות החדשות בתפעול ובמכני, וכבר הוחלט כי הן יתקיימו בתאריכים ה- 13 ביולי (תפעול), ולמחרת ב -14 ביולי הבחירות לנציגות ציוד מכני.

התפטרותם של ראשי הוועדים, אבינועם שושן ומני גבאי הביאה בשורה של חשש בקרב העובדים וזאת בעיקר עקב דאגה גדולה להסכמים שנחתמו לא מזמן עם משרד האוצר והתחבורה, וזאת למרות הקומץ שהתנגד להסכם לאחר החתימה.

עובדי נמל מספרים לנו הבוקר כי "כולם זוכרים את יחסיו של נמל אשדוד עם משרד התחבורה של ישראל כץ עוד מימי אלון חסן, והיום כאשר בנמל לא ניתן למצוא את חסן ולא את שושן אנחנו דיי חשופים לפגיעה, בעיקר בזכות קשוי העורף שלנו מול המשרדים הגדולים בממשלה, לכן מין הראוי לבחור כמה שיותר מהר איש חזק ובעל יכולת השפעה על הגורמים במשרדי האוצר והתחבורה, ובכך למנוע חיסול ממוקד של השר כץ או שר אחר, וזאת לטובת הנמל הסיני החדש שמוקם בימים אלו סמוך אלינו".

בימים אלו מתגבשות הרשימות לבחירת הוועדים השונים בנמל אשדוד, כאשר בשניהם צפוי קרב לא קל על משרת היו"ר.

כזכור אבינועם שושן יו"ר ועד עובדי התפעול התפטר לאחרונה בטענה של מיצוי עצמי ורצון לעשות למשפחתו. זמן קצר אחר כך התפטרו כל חברי הועד של מחלקת הציוד מכני, כולל היו"ר מני גבאי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך