מכבי אשדוד/באר טוביה הציעה לטפירו את תפקיד עוזר המאמן

ההצעה של מכבי אשדוד/באר טוביה, למאיר טפירו שחקנה הוותיק של קרית-גת ומי שנחשב לאחד משחקני הכדורסל הישראלים הגדולים ביותר, היא לתפקיד עוזר המאמן. טפירו כאמור עדיין מתלבט באם ישחק עונה נוספת, נראה כי יהיה מוכן להגיע לתפקיד עוזר המאמן רק אם יהיה תחת מאמן בעל שיעור קומה, אחרת ירצה להיות מאמן ראשי. כזכור מועמדים לקבוצה גם שרון דרוקר, גיא גודס ודן שמיר. גורם באשדוד: "נחכה לתום העונה ואז נהיה חכמים יותר".

מכבי אשדוד/באר טוביה, רוצה את מאיר טפירו כעוזר המאמן.

כזכור פורסם כי טפירו מועמד לאימון הקבוצה. אבל כמו שזה נראה כרגע, התפקיד שהוצע לו הוא עוזר המאמן. טפירו מתלבט באם להמשיך לשחק, אבל יסכים להגיע כעוזר מאמן תחת מאמן בכיר בלבד. אחרת ירצה לשמש כמאמן ראשי.

באשדוד/באר טוביה, מחפשים מחליף לצביקה שרף שלא ימשיך. את טפירו מאוד מעריכים כשחקן וכבעל סמכות מקצועית. אבל בשלב הזה היו מעדיפים שלפחות עונה אחת ישמש כעזור ואח"כ אולי כמאמן ראשי. כמו שזה נראה ההצעה הועברה לטפירו ששקול אותה.

נראה כי מבחינת טפירו, אם לא ישחק, הרי שההצעה יכולה בהחלט לבוא בחשבון, בוודאי בקבוצה כמו אשדוד, שם אפשר לעבוד, במיוחד כמאמן לא מנוסה. אבל הוא יסכים לקבלה רק אם ישמש עוזר למאמן בעל שיעור קוצה. אם לא, יעדיף כאמור לאמן בלבד.

באשדוד מועמדים עוד מספר מאמנים לתפקיד וכמובן שהכל תלוי גם בהצעות אחרות שיקבלו. המדובר בשרון דרוקר, גיא גודס ודן שומרון. גורם באשדוד אמר: "אנחנו מחכים לסיומה של הליגה ואז נהיה חכמים יותר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך