עצוב: עובדת החברה העירונית יפה אמזלג נפטרה מהמחלה הארורה

יפה אמזלג (52) נלחמה בעקשנות במשך תקופה ארוכה במחלה קשה, אך למרבה הצער אתמול בלילה כוחותיה תשו והיא הלכה לעולמה. מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה

יפה אמזלג (52), נשואה ואם לשלוש בנות, עבדה במשך שנים ארוכות בחברה העירונית לתרבות. היא עבדה במתנ"ס בית לברון ועשתה עבודה יוצאת מן הכלל. בתקופה האחרונה היא נלחמה כמו לביאה במחלה קשה, הצליחה לרשום כמה ניצחונות בדרך, אך בסופו של דבר כוחותיה תשו ואתמול בלילה היא נפטרה. מאות בני משפחה וחברים הגיעו היום לבית העלמין באשדוד ללוות אותה בדרכה האחרונה.

אחותה ריקי רואימי כתבה בדף הפייסבוק של יפה: "אחותי יפה היקרה, החצי השני שלי! הלכת היום בטרם עת לעולמך. האור כבה, הכל נדם איזה שקט, לוחמת איך נלחמת במחלה הארורה, אמרת והבטחת לי שתנצחי, אבל המחלה היתה חזקה ממך, לא יודעת איך אוכל להמשיך בלעדייך, אבל מקווה שעכשיו כבר לא כואב לך ואת נחה יפה שלי. השארת לי חלל ריק אחותי אהובה, מבטיחה לך כמו ששמרת וגוננת על ילדייך, אשמור ואגונן עליהן מהכל. יהי זכרך ברוך, נשמתך צרורה בצרור החיים אחות אהובה שלי".

הבת לילך כתבה מילים כואבות מאוד על לכתבה של האם יפה: "איך אפשר לסכם 28 שנים שבהן היית אמא לתפארת אחת לדור? מלכה שלי, אמא יפה כשמך כן הוא, היום נפלה עטרת ראשנו, האור כבה ולא ידלק שוב, נלחמת כמו לביאה שמרת עלינו כל החיים, אבל במלחמה מול המחלה הארורה לא הצלחת לנצח. חיים שלי, אני מקווה שעכשיו את נחה. אני לא יודעת איך אני יכולה להמשיך מפה, איך רכב יכול לנסוע בלי מנוע? איך אפשר לנשום בלי חמצן? נשבר לי הלב אמא שלי אהובת ליבי, לא אשכח אותך גם בעולם הזה וגם בעולם הבא. ה', תן לנו כוח לעבור את הסיוט הזה! איך קמים מחר לבוקר בלעדייך?".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך