הרב חיים פינטו אירח בלשכתו תלמידים מבית הספר 'בית יוסף'

ילדי כיתה ג' מבית הספר 'בית יוסף' נבחנו בהצלחה על חומר הלימודי אצל הרב הראשי רבי חיים פינטו
הרב חיים פינטו אירח בלשכתו תלמידים מבית הספר 'בית יוסף'

לא מכבר ציינו את יום ההילולא של מרן הבית יוסף בעל השולחן ערוך זי"ע. בעירנו מתנוססים לתפארה מוסדות "בית יוסף" הנושאים את שמו, הכוללים בתוכם תלמוד תורה גני ילדים ישיבה לצעירים ובית כנסת חניכי הישיבות העומדים בנשיאותו של הרב עובדיה דהן.

לכבוד יום הילולת בעל השולחן ערך שעל שמו מתנוסס בעירנו בית הספר "בית יוסף", בנשיאותו של הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, יזם מחנך כיתה ג' הרב דוד לוי בבית הספר יחד עם המנהל החינוכי הרב אבנר מזוז, ביקור רב רושם אצל הרב הראשי הצדיק רבי חיים פינטו בלשכתו יחד עם התלמידים, למבחן על מסכת 'סוכה' שנלמדה בחודשים האחרונים.

התלמידים נכנסו בזה אחר זה בהתרגשות לחדרו של הרב פינטו שקיבלם במאור פנים ובחביבות מיוחדת. הרב פינטו שאל מה התלמידים לומדים כעת ומשענו לו מסכת 'סוכה', שאלם על אתר שאלות לא רק מהמשניות עצמן אלא גם מהגמרא, הילדים גילו את ידיעה ובקיאות וענו באופן ברור על שאלות הרב.

הרב פינטו שאל שלא כסדר מהפרקים ולמרות זאת הילדים ענו בלי טעות על כל שאלה, הרב פינטו הביע את התפעלותו ושמחתו כאחת ואמר, שאכן ניכרת היטב ההשקעה של צוות המחנכים בבית הספר בתלמידים.

לסיום, הילדים כולם עברו להתברך מהרב חיים פינטו, שפניו קרנו מאושר על ילדי בית הספר "בית יוסף" הבקיאים בלימודם ועל התנהגותם בדרך ארץ, והעניק לכל ילד שקית מיני מתיקה ובירכם שיעלו מעלה במעלות התורה ושהוריהם ירוו מהם רוב נחת וימשיכו בדרך הערכים והמסורת שעליהם הם גדלים. ברכה מיוחדת העניק למנהל החינוכי הרב אבנר מזוז ולמחנך הרב דוד לוי, תוך כדי שנתן בידם 5 שקיות מלאים במיני מתיקה שיזכו לראות בעמלם תמיד פירות מתוקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך