סייעת גננת בת 41 קיבלה דום לב בזמן נהיגה ונפטרה!

סנדרה יפרח, סייעת גננת מוערכת ואהובה, נהגה לכיוון ביתה אתמול בערב, כנראה קיבלה דום לב, איבדה שליטה על הרכב ונפטרה. "היא הייתה אישה מדהימה, צנועה ואיכותית", אומרים חברותיה, ההלוויה תערך היום בשעה 20:00 בבית העלמין באשדוד

"סנדרה היתה הלב של הגן, הילדים היו מעריצים אותה, מחכים כל בוקר להגיע לגן כדי לראות אותה", כך אומרת אמא לילד בגן "שירת הים", בעקבות המוות הפתאומי של סייעת הגננת סנדרה יפרח (41).

זה קרה אתמול בשעות הערב. סנדרה נסעה ברכבה בציר מרכזי באשדוד, בדרך הביתה. כנראה היא לקתה בדום לב, איבדה שליטה על הרכב וסטתה לצידי הכביש. כוחות רפואה שהגיעו לזירת התאונה ניסו להציל את סנדרה, אך כעבור זמן ממושך הם נאלצו לקבוע את מותה.

סנדרה, נשואה ואם לשלושה ילדים, הייתה אישה מוכרת ואהובה באשדוד. היא נהנתה מאוד מעבודתה כסייעת גננת, ונתנה את כל כולה למען הילדים.

חברה טובה של סנדרה כתבה היום בדף הפייסבוק שלה: אהובה… אתמול בצהריים דיברנו, קבענו ללכת ביחד להופעה של ליאור נרקיס ואייל גולן, כל כך התרגשת מזה, נפרדנו לשלום ואמרתי לך ביי סנדרה, והתחלתי ללכת לכיוון היציאה מהגן. תוך כדי הליכה הסתובבתי, הסתכלתי עלייך ושוב אמרתי לך ביי סנדרה! כנראה שהרגשתי את הצורך להגיד לך ביי, לא תיארתי לעצמי שזה יהיה הביי האחרון… הילדה שלי אוהבת אותך כל כך ואת תהיי חסרה לה מאוד! לכולנו… היית הלב של הגן והלב של הילדים, הלכת מוקדם מידי בלי להיפרד וכולנו כואבים והמומים! נזכור אותך תמיד אהובה… נוחי על משכבך בשלום".

ההלוויה תערך היום בשעה 20:00 בבית העלמין באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך