מכבי אשדוד/באר טוביה תיפרד כנראה מאורלנד

מכבי אשדוד/באר טוביה תוותר ככל הנראה על שירותיו של הקפטן יהוא אורלנד. לשחקן הועברה הודעה כי הוא רשאי למצוא קבוצה. אורלנד יישאר רק אם המאמן הבא ירצה בו. באשדוד החליטו השנה על צירוף 5 זרים במקום ארבעה שהיו עד כה. תומאס צפוי להישאר.
שחקן מכבי אשדוד 4

יהוא אורלנד קפטן קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד באר טוביה, בדרך החוצה מהקבוצה. השבוע  נערכה שיחת סיכום ובאשדוד הודיעו למספר שחקנים, בינהם אורלנד,  שסיימו חוזה ואין כרגע כוונה להמשיך איתם את החוזה באופן אוטומטי, כי הם יכולים למצוא קבוצה, אם כי סייגו את זה בכך שאם המאמן החדש שימונה ירצה בהם, הם יישארו.

באשדוד ביקשו כי השחקנים יעדכנו אותם אם מצאו קבוצה בכדי שיכולו אולי להגיש להם הצעה נגדית. שחקן נוסף שקיבל הודעה כזו הוא ג'רמן הול.

מצד שני יהונתן שולדבראנד, הישראלי היקר ביותר בקבוצה, ווילי וורקמן, אור סולומון, נאור שרון ונועם לייש (שחוזר מהפציעה), קיבלו הודעה כי הקבוצה רוצה בהשארתם.

באשדוד רוצים העונה 5 זרים ולא ארבעה כפי שהיו בעונה שעברה. לגבי צ'ארלס תומאס, יש החלטה עקרונית שיישאר. לא ברור לגבי דיאנטה גארט, שכנראה יקבל הצעות טובות מאלו של אשדוד ולגבי  אייזה סוואן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך