אשת הרב פינטו ניסתה שוב לשים קץ לחייה

אשתו של הרב יאשיהו פינטו פונתה אמש לבית החולים לאחר שניסתה לשים קץ לחייה על ידי נטילה מופרזת של כדורים, האירוע התרחש בביתה שברובע יא'

כוחות הצלה הוזעקו הערב (רביעי) אל ביתו של רבי יאשיהו פינטו באשדוד, לאחר שהתקבלה קריאה כי אשתו הרבנית דבורה פינטו נמצאה ללא הכרה בבית המשפחה. הצוות העניק לרבנית טיפול רפואי ראשוני והיא פונתה לבית החולים 'ברזילי' באשקלון, שם מייצבים הרופאים את מצבה.

בקהילת 'שובה ישראל' מעריכים, כי הרבנית נטלה מינון גבוה של תרופות. ואין זו הפעם הראשונה שכוחות הצלה מוזעקים אל ביתה ונאלצים לאשפז אותה בבית החולים, לדבריהם, מצבה של הרבנית הורע לאחרונה. אי לכך אנשי הקהילה מבקשים להתפלל לרפואת דבורה רבקה בת מלכה.

השבוע פורסם כי שני אחים עבריינים, המוחזקים במעצר בעקבות חקירה הנתונה בצו איסור פרסום, דרשו בתקופה האחרונה מאות אלפי שקלים מבני משפחת פינטו וממקורביו של הרב יאשיהו, בתמורה לשמירה עליו, כביכול, במתקן הרפואי בכלא איילון בו הוא כלוא מאז תחילת חודש אדר ראשון.

השניים לא היו מוכרים קודם לכן לבני משפחת פינטו. שירות בתי הסוהר פועל להגן על הרב פינטו ולהבטיח את שלומו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך