בני יהודה מתעניינת במיקי סירושטיין

עוד קבוצה הצטרפה למירוץ אחר בלמה של מ.ס אשדוד העולה החדשה לליגת העל. זוהי קבוצת בני יהודה ת"א. השחקן יחליט בטווח של שבועיים היכן יישחק. גם בית"ר ירושלים קריית-שמונה רוצות בסירושטיין. השחקן לא שולל אופציה להישאר גם במ.ס אשדוד.
מיקיסי
9999

 

 

מיקי סירושטיין, בלמה  של מ.ס אשדוד בעונה שעברה, מחזור על ידי מספר קבוצות בליגת העל. הקבוצות שהוזכרו הן  קריית שמונה ובית"ר ירושלים, עכשיו ניתן להוסיף שם נוסף של קבוצה, שהייתה רוצה לראות את השחקן בשורותיה – בני יהודה.

סירושטיין שמסיים חוזה במ.ס אשדוד, בה שיחק 4 עונות ובין היתר היה קפטן הקבוצה, הופך להיות שחקן מבוקש בליגת העל. במיוחד כשמדור בבלם ישראלי.

סירושטיין שכבר סירב בעונה שעברה לקריית-שמונה, עת רצתה אותו במהלך מועד ההעברות והעדיף להישאר במ.ס אשדוד ולעלות איתה ליגה. קריית שמונה כבר פנתה לשחקן, שמאמנה מוטי איווניר הודיע כי הוא מעוניין בו. סירושטיין אגב לא שלל אופציה להישאר במ.ס אשדוד..

סירושטיין שומע עתה הצעות ומקורביו מספרים כי הוא יקבל החלטה בתקופה הקרובה. השחקן מעוניין להחליט בטווח של שבועיים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך