אשת חייל מי ימצא

נשים רבות הראו כוחן והצליחו ואת עלית בכל מעשיך על כל הנשים שקדמו לך. כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

"רבות בנות עשו חייל", איך יכול להיות שרבות בנות עשו חייל ? הרי אמרנו שאשת חייל היא נדירה יותר ממכרה פנינים ומעלתה מיוחדת במינה. התשובה לשאלה היא "ואת עלית על כולנה". נכון, ישנן נשים רבות, יש נשים חכמות, יש נשים יפות, יש נשים בעלות לב טוב, אבל את "עלית על כולנה". זאת היא מעלתה של אשת החייל, נכון שיש נשים חכמות, יפות ובעלות לב טוב אבל אישה שיש בה את שלושת המעלות ביחד היא היא אשת החייל שעולה מעל כולן.

תבונה, מילה המזוהה עם האישה. תפקידה המרכזי של הבינה הוא לשאול כיצד ניתן להוציא מן הכוח אל הפועל רעיון תיאורטי בדרכו למימוש בדרך מעשית. כלומר, נועדה לרקום תהליכים שהיו עד כה בגדר פוטנציאל ולהתוות את הדרך ליישומם בבחינת "סוף מעשה במחשבה תחילה". הבינה ניתנה לאישה, תכונה מולדת, ואין לו לאדם כל אפשרות להשיג תכונה זו על ידי לימוד. כמו כן לא על ידי ניסיון חיים .לכן האישה נקראת "עקרת הבית", והכוונה כמובן עיקר הבית. בכוחה של האישה לבנות וביכולתה להרוס, היא זאת שמייצגת במקומות רבים את החלק האחראי על תיעול החוכמה לאפיקים מועילים.
מלמדים כי לאישה ניתנה עוצמה אדירה וכי תפקידה בחברה ובתא המשפחתי היא המרכז. על אף עדינותה היא מכוונת את המעשה לכדי יצירת מציאות.

בכוחה של האישה להקרין מכוח מזלה על הגבר, היא זו שמאפשרת לו להתקדם ובמידה לא מבוטלת אחראית על הצלחתו מן במישרין ובעקיפין, וכל זאת כאמור מן ההיבט הרוחני המסוגל אף להשפיע על הגשמי. התכונות הקיימות באישה מגלות בין השאר רגישות עדינה, שתפקידה לעצב ולחנך את דור ההמשך. על הגבר חלה החובה לנהוג ברעייתו במידת הכבוד הראוי, להוקיר ולהעריך אותה כי ממנה בא כוח מזלו וממונו.

האישה יכולה לעשות שהגבר אינו יכול: האישה יכולה לתת חיים, והיא הדבר הכי קרוב לכוח הבריאה, לאלוהות. כוחה של האישה קשור למעגל החיים, היא מחזיקה בסוד החיים. היא זו שהחיים צומחים ממנה, יוצרת את דור ההמשך, ולא משנה כמה הישגים הזכר יזקוף לזכותו, את דור ההמשך רק האישה תיצור, כך שבסופו של דבר הכוח האמיתי נמצא בידיים שלה.

הנומרולוגיה הקבלית מייחסת חשיבות יתרה לחיבור בין הגבר לאישה, ברגע שנוצר החיבור הפיזי נסגר מעגל החיים, האישה יכולה לממש את עצמה בזכות עצמה ובזכות בן זוגה.

יש גישות בנומרולוגיה הטוענות שכדי לבדוק מה יקרה עם הגבר, תחילה יש לברר מה קורה עם המפה של האישה. כך למשל אם גבר מעוניין בתשובות לנושאים מסוימים כגון מעבר דירה, החלפת מקום עבודה וכדומה. לאחר שהגבר התחתן, התשובות, מבחינה נומרולוגית, נמצאות מעכשיו במפה הנומרולוגית של האישה ובמפה הנומרולוגית של הזוג. אז נשים יקרות, יש לנו כוח ועלינו להשתמש בו בתבונה…

שאלת קוראים: שמי ענת תאריך לידתי 12.2.1970 ובן זוגי גל נולד 9.6.1969 האם אנו מתאימים?
נתיב הגורל של שניכם זהה המצביע על השקפת עולם זהה, דבר המקל בחיי הזוג ביום יום. לשניכם יכולת בנייה והשקעה בזוגיות. לך ענת אני ממליצה לקחת את הרגישות שבך ולנתבה לאפיקים חיובים, זוגיות זו היא מתנה עבורכם, מקסמו את הפוטנציאל של קשר זה. בהצלחה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך