קטיה לויצקי בדרך לעוד עונה במכבי בן אשדוד

במכבי בן אשדוד, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורסל נשים, בונים את הסגל לעונה הבאה. שי דורון תמשיך עוד עונה מאחר ויש לה חוזה עוד מהעונה הקודמת. עכשיו מנסים לסכם עם קטיה לוציקי, אחת השחקניות הבולטות בקבוצה בעונה הבאה. יש כוונה להמשיך גם עם המאמן עדן ענבר.
קטיה לויצקי
קטיה לויצקי .הק]טנית בדרך לסדרת הגמר עם הקבוצה (צילום: פבל)

במכבי בן אשדוד, אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורסל נשים, מתחלים בבניית הסגל לעונה הבאה. במטרות נותרו דומות – דאבל. עכשיו צריך רק לבנות סגל שיתאים למטרות.

שי דורון כבר חתומה בקבוצה לעוד עונה, עוד מהעונה שעברה. דורון חתמה בעונה שעברה לשתי עונות והיה ברור שתמשיך. יחד עם זאת זו עלולה להיות השנה העונה האחרונה שלה בקבוצה ובישראל. היא שקולת לשחק בעונה הבא בחו"ל. אולי באוסטרליה.

השחקנית הבאה שאיתה עומדים להיפגש ועל פי גורמים בקבוצה הסיכויים טובים שתישאר, היא קטיה לויצקי. לויצקי הייתה אחת מהשחקניות הבולטות שהיו בעונה שעברה, לאורך כל העונה. יש רצון לראותה בקבוצה ונראה כי גם היא תרצה להמשיך.

הקבצה טרם סיכמה עם המאמן עדן ענבר לעונה נוספת, אבל כמו שזה נראה זה יהיה תהליך כמעט ברור. בקבוצה רוצים להשאיר את עדן שהביא את הדאבל. נראה כי בימים הקרובים ייפתח איתו המשא ומתן בעניין.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך