ולאדי קופמן מועמד לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מתכננים את העונה הבאה. נערכות שיחות עם המאמן וובה זייקמן ויש רצון לראות את רכז האלופה מכבי ת"א, ולאדי קופמן, 28, מגיע לקבוצה. אגודות הכדוריד רוצות להגדיל את מספר הזרים, שעומד כיום על שניים בלבד.

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מתחיל בהכנותיה לעונה הבאה. בקבוצה מדברים עם המאמן וובה זייקמן לעונה הבאה ומתחילים באיתור שחקנים פוטנציאלים.

כמו שזה נראה אחד השחקנים שהקבוצה הייתה שמחה לראות הוא ולאדי קופמן, ממכבי ת"א, שכרטיסו שייך למכבי קרית-מוצקין. קופמן זכה רק לאחרונה באליפות המדינה עם מכבי ת"א. הוא מרכז בן 28 ונחשב לשחקן מהטובים בתפקיד שלו.

אבל לאשדוד יש מתחרות. בקופמן מעוניינות כל קבוצות הצמרת, ביניהן מכבי ראשל"צ, א.ס רמת השרון, אס"א ת"א, הפועל אשדוד וגם בני הרצליה. יש לקית בחשבון גם שאשדוד תצטרך לשלם דמי השאלה למוצקין.

אגב הקבוצות רוצות להגדיל את מספר הזרים. כיום המספר עומד על 2 זרים בלבד, דבר שהופך את הישראלים ליקרים יותר, מבחינת המועדונים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך