פרסום בערוץ הספורט – גם טפירו מועמד לאשדוד/ באר טוביה

ערוץ הספורט מפרסם היום כי מכבי אשדוד באר טוביה, עומדת להציע למאיר טפירו חוזה כמאמן וכי הדבר תלוי גם בשחקן, אם ירצה לשחק עונה נוספת. טפירו כזכור השאיר את קרית-גת בליגה. אשדוד/ באר טוביה: "אין הצעה כזו". כזכור גם דרוקר, גודס ושמיר מועמדים לאשדוד.

האם מאיר טפירו, יגיע למכבי אשדוד/באר טוביה, כמאמן הקבוצה?

ערוץ הספורט מפרסם היום כי טפירו עומד לקבל הצעה ממכבי אשדו/באר טוביה, לשמש כמאמנה לעונה אחת, במקום צביקה שרף,  עם אופציה לנוספת. אבל בידיעה נמסר כי טפירו צריך להחליט אם הוא ממשיך עונה נוספת כשחקן.

טפירו כזכור היה בין הגרומים הבולטים שהשאירו את קרית גת לעונה נוספת בליגת העל וייתכן כי יציעו לו עוד עונה כשחקן. טפירו סיים את עונתו ה-21 בליגת העל כשהוא מצליח כאמור יחד עם חבריו להשאיר בליגה את מכבי קרית גת. הוא שיחק השנה ב-32 משחקים, כאשר ברבע מתוכם פתח בחמישייה. הוא שיחק 21 דקות בממוצע, בהן קלע 6.5 נק' ומסר 4 אסיסטים למשחק. באשדוד מועמדים לאימון הקבוצה גם גיא גודס, שרון דרוקר ודן שמיר.

באשדוד הגיבו לידיעה וטענו כי לא העבירו הצעה שכזו או מתכוונים להעביר הצעה שכזו למאיר טפירו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך