ילד תקף סייעת – הביטוח הלאומי נאלץ להכיר באירוע כתאונת עבודה

כאבי הגב ופריצת הדיסק ממנה סובלת סייעת בבית ספר מיוחד באשדוד שהותקפה על ידי תלמיד, הוכרו כתאונת עבודה. כך עולה מתביעה שהגישה הסייעת בת 40 תושבת אשדוד, עובדת עירייה, באמצעות עו"ד דותן לינדנברג נגד המוסד לביטוח לאומי, לאחר שזה דחה תחילה את בקשתה, בטענה שלא הוכח קשר בין תאונת העבודה לאירוע התקיפה.
ילד תקף סייעת - הביטוח הלאומי נאלץ להכיר באירוע כתאונת עבודה

מכתב התביעה עולה כי בחודש מרץ 2013, אחד התלמידים שהתפרע, בעט בסייעת שנפלה ארצה תוך שהיא סופגת מכה קשה בעמוד השדרה המותני. לאחר התקיפה והנפילה, הסייעת סבלה מכאבים והגבלות תנועה במותניים עם הקרנה לרגל שמאל אך רק יותר מחודש מיום התקיפה, כשהכאבים גברו, היא התייצבה בחדר המיון בבית חולים ברזילי באשקלון, שם אובחן כי היא סובלת מפריצת דיסק.

בכדי להוכיח שפריצת הדיסק וכאבי הגב הם כתוצאה מהתאונה, עו"ד לינדנברג צירף לתביעה את תצהירה של מזכירת ביה"ס. המזכירה הצהירה כי בשעת צהריים לקראת סיום יום הלימודים נשמעה לפתע צעקה וכשיצאה מהמשרד לבדוק את מקור הצעקה, הבחינה בתלמיד שבועט בסייעת שנפלה על הגב מעוצמת הבעיטות.

בא כוח הביטוח הלאומי טען בבית הדין לענייני עבודה בבאר שבע כי אילו היה נגרם הנזק הנטען, כבר ביום האירוע הסייעת הייתה פונה מיידית או בסמוך מאוד לחדר המיון. לבסוף הביטוח הלאומי אישר כי כאבי הגב הם תוצאה של תאונת עבודה וזאת לאחר שעיין בחוות הדעת של המומחה שמינה בית הדין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך