דרוקר שמיר וגודס מועמדים לאימון מכבי אשדוד/באר טוביה

שלושה מאמנים הם המועמדים כרגע לאימון מכבי אשדוד/באר טוביה במקומו של צביקה שרף. המועמדים הם שרון דרוקר, דן שמיר וגיא גודס. גם שמו של ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל עלה, אבל הסיכויים לכך אינם גבוהים כרגע. בעונה הבאה יש סיכוי שיהיו 5 זרים. אגב המטרה נשארה – פליאוף עליון וניסיון להגיע שובה לגמר הגביע. צביקה שרף קיבל הודעה רשמית כי הוא לא ימשיך.

במכבי אשדוד/באר טוביה חיכו לתום העונה בכדי להתחיל באופן רשמי בהכנה לעונה הבאה. אומנם הפליאוף העליון נמשך, אבל אשדוד לאחר הניצחון על נהריה 87:90, במשחק שלא שינה כלום, כבר חושבת כיצד תראה העונה הבאה.

דבר אחד היה ברור ונגמר רשמית בראשון מול נהריה. צביקה שרף סיים את דרכו בקבוצה. שרף נשאל בסיום מה איתו וענה בצורה הכי פשוטה שהוא לא ממשיך כי פשוט הוא לא יישאר במקום שבו לא רוצים אותו. זה לא היה סוד שבקבוצה לא אהבו את ההתנהלות של שרף שעסק לפעמים יותר בעצמו מאשר בקבוצה. גורם בקבוצה אמר שבניצחונות זה היה הוא ובהפסדים השחקנים.  אם בשני הסיבובים הראשונים קיבלו את שרף כמות שהוא בגלל הניצחונות, הרי שבסיבוב השלישי החלש, כל הביקורת יצאה החוצה.

נכון לעכשיו יש 3 מאמנים שאת אחד מהם היו רוצים לראות באשדוד על הקווים, נראה כי אם חלק מהם אפילו דיברו ממש לאחרונה. צביקה שרף קיבל הודעה באמצעות סוכנו באופן רשמי, כי הוא לא ימשיך בקבוצה.

השלושה הם שרון דרוקר, שאימן בראשל"צ במהלך שתי העונות האחרונות עד לפיטוריו לקראת סיום העונה. דן שמיר שאימן את הפועל חולון וגיא גודס שאימן את מכבי ת"א. כמו שזה נראה לדרוקר וגודס הסיכויים הטובים יותר כרגע, אבל הכל דינאמי ולכן הכל יכול לקרות. אבל השלושה מסומנים, שוב נכון לעכשיו שאופציות המועדפות.

שם נוסף הוא ארז אדלשטיין, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. הסיכויים אינם גבוהים, גם בגלל שהוא מאמן בנבחרת וגם בגלל שארז אדלשטיין מזכיר לפחות לחלק מאנשי הקבוצה את סגנונו של צביקה שרף, שלבסוף הוחלט שלא ימשיך כזכור. עם כל ההערכה לאדלשטיין לא רוצים עוד חוויה נוסח שרף.

.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך