נעצר עבריין החשוד ברצח פרי יחזקאל בצומת עד הלום

אדם שכבר נעצר ושוחרר במהלך הפרשה נתפס בסופ"ש במקום מסתור. הוא חשוד ברצח פרי יחזקאל ב-2002 בצומת עד הלום באשדוד, וזאת על רקע המאבק בין ארגוני אברג'יל ואבוטבול
בית משפט השלום אשדוד

העיר אשדוד חוזרת לכותרות, והפעם תורו של הפשע, וזאת לאחר שהיחידה הארצית של המשטרה עצרה שלשום (שישי) אדם בחשד לרצח העבריין פרי יחזקאל בשנת 2002 בצומת עד הלום שליד אשדוד, פרי נורה למוות מטווח קצר על ידי שני אלמונים עם קסדות שנסעו על אופנוע, כשנסע במכוניתו בצומת עד הלום, סמוך ליציאה הדרומית מאשדוד. הרצח לא פוענח עד היום.

החשוד נדרש לחקירה במשך חודשים ארוכים והשקיע מאמצים כדי להיעלם מרשויות החוק. הרצח נחקר במסגרת פרשה 512. בתום חקירתו נכלא החשוד ויובא בהמשך לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

לפי הערכות חוקרי המשטרה, העצור ושותפים נוספים חשודים כי רצחו את יחזקאל כיוון שסברו כי הוא ואחיו גיא קשורים לרצח יעקב אברג'יל, אחיו של יצחק אברג'יל. המשטרה חושדת גם כי אברג'יל, הנושא עונש מאסר, הוא זה שעומד מאחורי הזמנת רצח פרי יחזקאל.

המשטרה סבורה כי האחים יחזקאל פעלו בשם אסי אבוטבול במסגרת "קואליציה" שבה היה חבר יחד עם זאב רוזנשטיין וחנניה אוחנה. קואליציה זו הייתה בתחרות מול יצחק אברג'יל וריקו שירזי על עסקי הימורים באינטרנט קפה בראשון לציון ובבת ים.

פרשה 512, שזעזעה את עולם הפשיעה בישראל, הובילה לחקירה חוצת יבשות שאמורה לכלול 600 עדים שיעידו במשפט. בכירים כמו האחים יצחק ומאיר אברג'יל, ריקו שירזי, אבי רוחן ואחרים מצאו עצמם במעצר ותחת חשדות כבדים. מקרי רצח שהרעידו את המדינה כמו זה של עו"ד יורם חכם הוחזרו לכותרות, ובכל יום צצו חשדות אחרים כלפי הבכירים.

ביולי שעבר הוגשו כתבי אישום שכללו בין השאר שלושה מקרי רצח של אזרחים ב-2003, ניסיון רצח של זאב רוזנשטיין, ניהול ארגון פשיעה, עסקאות סמים חובקות עולם במאות מיליוני שקלים, הברחת מאות קילוגרמים של סמים ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך