זהירות מאות שטרות מזויפים מסתובבים במרכזי מסחר באשדוד

רוצים לדעת באיזה רובעים מסתובבים השטרות ? מה רמת הזיוף ? ובאיזה שטרות מדובר ? כנסו לכתבה המלאה

בימים האחרונים מתקבלות הודעות מדאיגות במערכת אתר 'אשדוד אונליין' על שטרות מזויפים שמסתובבים ברחבי העיר, וכמות התפיסה של אותן שטרות מתחיל להדאיג את המשטרה, עקב חשש כי מעבדה לזיוף שטרות נמצאת בעיר אשדוד.

החל משבוע שעבר פנה בעל חנות תבלינים ברובע ז' החרדי למערכת האתר בטענה כי קיבל לידיו למעלה מ-700 שקלים מזויפים מבלי שישים לב, כתב האתר ישראל אוחיון עשה את דרכו למרכזון בעל הנס שברובע החרדי והופתע למראה עיניו לראות סרטונים של מספר צעירים המסתובבים ברחבי הרובע החרדי ומנסים לדחוף את אותן שטרות לבעלי העסקים "הם מנסים לנצל את זה שיתכן והחרדים יהיו פחות ערניים, ולא ישימו לב שנותנים להם שטר מזויף, מה גם שרוב הסיכויים שהחרדים לא יתלוננו במשטרה, אמר לנו בעל חנות מאפה במרכז המסחרי של רחוב בעל הנס רובע החרדי.

במרכז המסחרי החרדי שברובע ח' השוכן מתחת לבית כנסת גדול של חסידות מעליץ פגשנו את בעליו של החנות שאמר "אכן, לא התלוננו במשטר, כי אנחנו חוששים שיפגעו בנו בעקבות זאת, הרי לא מדובר בחרדים תושבי הרובע, אלא באנשים שבאים בידיעה לעשרות חנויות ברובעים ז' ח' ו' ג' ומנסים לנצל את תמימותם של החרדים, זה לא כמו בעסקים אחרים שיש מי ששומר עליך, כאן אנחנו לא נכנסים לסכסוכים כדי שלא יהיו לזה השלכות קשות".

אייל הוא בעל חנות נעלים במרכז רובע ג' שברחוב הפלמ"ח סיפר לנו שחוסר תשומת לב גרמה לכך שהוא יקבל ארבע מאות שקלים מזויפים בפעם אחת "אזרתי אומץ וניגשתי למשטרה, שם אמרו לי שחוששים ממעבדה של כסף מזויף ועושים הכל ע"מ לעלות על אותם מזייפים שהצליחו להפיץ ברחבי העיר ובעיקר ברובעים החרדים או המתחרדים אלפי שקלים בדמות שטרות מזויפים באיכות מעולה בחנויות".

מפאת כבודם של המתראיינים שביקשו לא להיחשף נמנענו מלפרסם תמונות שיכולות להפליל אותם.
ולכם התקוראים, שימו לב שלא עובדים עליכם.

איך לבדוק אם השטר אמיתי או מזוייף


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך