קבוצת הנוער מ.ס אשדוד נשארה בליגת העל בדקה ה-90

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד נותרה בליגת העל ולא תשחק במבחנים, לאחר ניצחון 1:2 על קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. שער "של עונה שלמה", בדקה ה-90 של אדר אואט, בנו של רוני אואט מאמן הקבוצה הבוגרת ("אני מאושר בדיוק כמו שעליתי ליגה") ועוד אחד של החלוץ סאליו, השאירו את הקבוצה של המאמן דוד מרטן בליגה. תיקו והיא הייתה מגיעה למבחנים מול הפועל פ"ת, מהליגה הלאומית. מכבי פ"ת, היא זו שתגיע למבחנים למרות ניצחון 1:3 על ראשל"צ. היו"ר: מוריס אזולאי: "אי אפשר להסביר את האושר שאני חש עכשיו".

זה היה מותחן מארץ המותחנים עם כל המרכיבים של "סרט מתח, אבל כשזה שנגמר עם סוף טוב.

השורה התחתונה היא הנוער של מ.ס אשדוד נשאר בליגת העל עם שער בדקה ה-90 של אדר אואט (בנו של רוני אואט מאמן הקבוצה הבוגרת), שקבע ניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים מנע מבחנים מאשדוד והכי חשוב, השאיר אותה לעונה נוספת בליגת העל לנוער.

אבל זה היה מאוד מותח. אשדוד רצתה להימנע מלהגיע למקום ה-14, שם היא אם הייתה מסיימת, הייתה פוגשת במחנים את הפועל פ"ת מהלאומית, קבוצה טובה שזכתה השבוע בגביע המדינה כשניצחה את הפועל ת"א, 0:1. אשדוד הייתה תלויה בעצמה, כששתי הקבוצות האחרות, מכבי פ"ת (מול ראשל"צ בבית) ומכבי נתניה (מול הפועל פ"ת בחוץ), רחוקות ממנה 2 נקודות. ניצחון ואשדוד נשארת.

זה התחיל טוב מבחינתה. ראשל"צ הוליכה 0:1 על מכבי פ"ת, אבל ככל שעברו הדקות התוצאות היו לרעתה. מכבי פ"ת הובילה כבר 1:3 על ראשל"צ, מכבי נתניה הביסה את הפועל חיפה (בצורה קלה מידי) 0:4. אשדוד ספגה שער במחצית השנייה וזה היה נראה רע מבחינתה. החלוץ סלאיו הצליח להחזיר את אשדוד עם שער 1:1. אבל זה לא הספיק, כי לכל הקבוצות היו 35 נקודות ואשדוד במצב הזה הייתה יורדת בגלל פחות ניצחונות.

ואז זה קרה. הדקה ה-90. כשכולם כבר תפסו את הראש כולל היו"ר הבלתי נלאה, מוריס אזולאי, המאמן דוד מרטן, שעשה עבודה טובה מאז הגיע וגם הצוות המקצועי של הבוגרים, עידן בן אבו והמאמן רוני אואט, הגיע בנו של אואט ("אני מאושר כאילו עליתי ליגה"), כבש שער " של עונה שלמה" וקבע אשדוד 2, בית"ר ירושלים (שכבר ירדה לפני 2 מחזורים) 1 ומקום 12 לנוער של מ.ס אשדוד. מכבי פ"ת הגיעה למבחנים מול הפועל פ"ת, צפוי דרבי סוער, אבל זה כבר סיפור של העיר פ"ת.

דין דוד ואור אינברום, שחקנים. הקבוצה הבוגרת שיחקו בתקופה האחרונה גם בבוגרים וגם בקבוצת הנוער ונתנו את הכל. הם כבשו שערים חשובים וללא ספק היו בין אלה שעזרו לקבוצה להישאר. בכלל קבוצת הנוער של אשדוד שיחקה עם הרבה אופי בסיבוב השני ועשתה הישג אדיר. הישארות בליגת העל. עכשיו יש למ.ס אשדוד קבוצת בורים וקבוצת נוער בליגת העל. לא דבר ברור מאליו.

היו"ר אזואלי היה נרגש מאוד והצליח רק להגיד מיד לאחר המשחק מספר מילים: "אני מאושר שמח עם השחקנים עם הסגל מצומצם של שחקנים. אי אפשר לתאר את האושר שלי. אני רוצה להודות לדין דוד ואור אינברום שעבדו קשה שבאו ונתנו את כל כולם עם הנוער ולדוד מרטן שעשעה עבודה טובה. מכל הלב, הלך בדרכו והצליח"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך