אשדוד עשויה לוותר על הבלם השווייצרי בגלל עלויות. סימן שאלה לגבי סירושטיין

מ.ס אשדוד תוותר ככל הנראה על הבלם השוויצרי אפולטר, בשל עלויות כוללות של חצי מיליון יורו, למרות שמאוד היו רוצים לראותו בקבוצה בעונה הבאה. נציגה יצאו בשני לבולגריה לראות שחקני הגנה שהומלצו על ידי אמיל ולב. סימן שאלה לגבי מיקי סירושטיין בנוגע לעונה הבאה.

מ.ס אשדוד מאוד רצת את הבלם, פרנסואה אפולטר, 25, בלמה של לוצרן השווייצרית שהיה שייך גם לסגל נבחרת שוויץ. הבלם ששיחק גם בוורדר ברמן הגרמנית, נחשב לבלם ברמה אירופאית גבוה. אבל מסתבר כי העלויות שלו גבוהות מאוד. דבר שיגרום לכך שאולי אשדוד תוותר עליו.

כמו שזה נראה שכרו הוא 150 אלף יורו לעונה וקבוצתו רוצה עוד 350 אלף למכירתו. מכאן שהעלות היא גבוהה בכל קנה מידה אפשרי. בקבוצה היו מאוד רוצים לראות את אפולטר, אבל כמו שזה נראה ימשיכו לחפש. בשני הם ייצאו לבולגריה לראות שני שחקנים שהומלצו על ידי אמיל ולב, ששיחק בעבר בקבוצה.

לגבי הבלן מיקי סירושטיין, לא ברור מה יהיה איתו בעונה הבאה ואם ימשיך. סירושטיין מסיים השנה חוזה. קפטן הקבוצה לו זו היתה השנה הרביעי בקבוצה, כבר חוזר בתקופת ההעברות על ידי קרית שמונה וגם בית"ר ירושלים מתעניינת. באשדוד גם מחפשים בלם זר בתפקיד, כך שלא ברור מה יהיה. כרגע כל האופציות פתוחות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך