שיא החוצפה: עו"ד רונאל פישר תובע את אלון חסן בטענה כי הוא חייב לו כספים…

לאחר שאלון חסן חשף את מעשי השחיתות בהן היה מעורב עו"ד רונאל פישר, הוא נדהם לגלות כי פישר הגיש נגדו תביעה בהיקף של מאות אלפי שקלים, בטענה כי חסן חייב לו כספים על ייצוגו. עו"ד יפעת בן אבי בראון מייצגת את חסן בהליך המשפטי
שיא החוצפה: עו"ד רונאל פישר תובע את אלון חסן בטענה כי הוא חייב לו כספים...

אין גבול לבושה ולחוצפה. כך מסתבר לאחר שעו"ד רונאל פישר החליט להגיש תביעת ענק נגד החברה בבעלות אלון חסן, בטענה כי חסן חייב לו כספים רבים בהיקף של מאות אלפי שקלים, על כך שייצג אותו בהליכים משפטיים. כשחסן קיבל את התביעה ההזויה הזו, הוא לא ידע אם מדובר במקרה אמיתי או שמא במתיחה של יגאל שילון, כי בכל זאת עו"ד פישר נעצר בחשד לשורה של מעשי שחיתות, לאחר שדרש מחסן סכום עתק כדי שיסגור תיקים פליליים שנפתחו נגדו. כזכור, חסן הגיע לסניף קפה גרג בגן העיר עם מזוודה עמוסה במזומנים, העביר אותה לעו"ד פישר ואז בלשי המשטרה שארבו בחוץ, עצרו את העורך דין שמסובך עד צוואר בשורה של חשדות כבדים מאוד.

עו"ד פישר, שזקוק עתה לכסף נזיל בשל מצבו המשפטי הגרוע וגם כדי לנסות ולצייר גרסה אחרת מהאמת שעלולה להיחשף בפרשה המסועפת, החליט להגיש תביעת ענק נגד חסן, שמצידו אינו מתרגש מתביעה זו ומתכוון לחשוף את כל האמת במהלך הדיונים המשפטיים.

עו"ד יפעת בן אבי בראון, שמייצגת את חסן בתביעה הזו, אומרת כי "מדובר בתביעה הזויה, שרק מראה עד כמה נואש רונאל פישר, שמנסה בדרכים שונות ומשונות לחלץ את עצמו מהמצב המשפטי הלא פשוט אליו הוא נקלע. אין בכלל ספק שבמהלך הדיונים המשפטיים נצליח להוכיח כי כל רצונו של פישר היה לסחוט ולהוציא כספים מאלון, אך הוא לא שיער לעצמו שאלון כאיש שומר חוק, יחשוף את הפרשה ובכך יפתח תיבת פנדורה לשורה של חשדות חמורים נגד פישר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך