ביטון: הצעה טובה וסלטיק לא תעצור אותי

האם הקשר ניר ביטון, יגיע בעונה הבאה לפרמייר ליג, הליגה הבכירה באנגליה או אולי לליגה בכירה אחרת באירופה? ביטון שחקנה של סלטיק אלופת סקוטלנד ולשעבר מ.ס אשדוד, אמר בראיון לעיתון "הדיילי מייל", המתפרסם היום באתר ספורט 1, כי אם תגיע הצעה טובה, לא נראה כי סלטיק יעמדו בדרכו. ביטון: "אם יכולתי לבחור, הייתי רוצה לשחק גם באנגליה, ספרד, או גרמניה". סנדרלנד מעוניינת בשחקן.
מחזיקים בגביע

עיתון "הדיילי מייל", מפרסם ראיון עם ניר ביטון, קשרה של אלופת סקוטלנד, סלטיק, אשר מחזור על ידי כמה קבוצות בליגות הבכירות ביבשת אירופה. כמו שזה נראה, הצעה מהפרמיירליג, הליגה הבכירה באנגליה, אמורה להגיע. כנראה מסנדרלנד, אבל לא רק. את הראיון מפרסם היום האתר ספורט 1

ביטון זכה באליפות שלישית במדי סלטיק, אבל לא בהכרח נצמד לפסים האופקיים בירוק ולבן. בראיון ל"דיילי מייל" הבהיר הקשר הישראלי, ששוויו הוערך ב-10 מיליון ליש"ט, כי לדעתו הבויז לא יעמדו בדרכו אם יקבל הצעה מפתה במיוחד.
"אני מודע לעניין סביבי, אבל אין משהו קונקרטי", טען ביטון בראיון. "סלטיק זה מועדון גדול ואני שמח להיות בו. אני לא מנסה לעזוב וזה לא מעסיק אותי. אני מניח שאם תהיה הצעה ממש טובה לשני הצדדים, אז סלטיק לא תעצור אותי ותמנע ממני להתקדם".
אם הייתי יכול לבחור, אז היתי רוצה לשחק באחת הליגות המרכזיות כמו אנגליה, ספרד, גרמניה או איטליה", הכריז הישראלי. "בגלל שסלטיק היא קבוצה בתוך בריטניה, סביר יותר להניח שהאופציות יגיעו מאנגליה. אני נהנה בגלזגו, כבר התאקלמנו פה".
על פי "סנדרלנד אקו", ניר ביטון בן ה-24 נמצא על הכוונת של סנדרלנד להמשך הדרך וגם קבוצות פרמייר-ליג נוספות בוחנות את צירופו. הישראלי עבר בזמנו לסלטיק בחוזה לארבע שנים ותמורת 700 אלף ליש"ט פלוס הבטחה ל-20% מסכום המכירה לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך