האם האדם הזה הצליח לאכול 60 מנות ב-BBB בשעתיים?

טימור שטיין, איש מחשבים, רווק בן 30 מאשדוד, שאתגר עצמו אתמול בערב וניסה לאכול כמה שיותר מנות ברשת מסעדות ההמבורגרים BBB כאשר הודיע שיניסה לחסל את תפריט המסעדה (לא כולל קינוחים), תוך שעתיים
האם האדם הזה הצליח לאכול 60 מנות ב-BBB בשעתיים?
צילום: אסף לוי

טימור שהוא פריק של בשרים ובמיוחד המבורגרים, הגיע לאתגר בעקבות פוסט היתולי שעלה בעמוד הפייסבוק של הרשת ב 1 באפריל האחרון.

כנהוג ביום זה, עלה לעמוד סיפור מפוברק על אריאל, בחור ממוצע שהחליט לאתגר את קיבתו והגיע לסניף BBB בהרצליה ובמשך 7 שעות רצופות אכל: 23 המבורגרים 220 גרם, 15 מנות צ'יפס גדול, 12 בקבוקי שתייה קלה ו9 מנות בורגוס רינגס. הסיפור הסתיים בהזמנה של הגולשים להציע אתגרים משלהם . הפוסט זכה לחשיפה אורגנית אדירה של מאות אלפי אנשים, אלפי תגובות, שיתופים והצעות לשבירת שיאים. טימור הוא זה שנבחר לבצע את האתגר כאשר הציע לאכול את כל התפריט בשעתיים בלבד.

אמש, למול עיניהם של עשרות אוהדים ותומכים התייצב טימור לאתגר הגדול והחל לנסות ולסיים את כל התפריט בשעתיים.

לאחר התייעצות עם השף האחראי על התפריט טימור פתח בנגאטס, בורגוס רינגס, לטינו עם ביצת עין, ציפס וסלט פטה קראנץ, המשיך עם קרפציו, דאבל אמריקה בורגר ופטה כבד. תוך כדי שתה טימור בקבוקי מים בכדי "להחליק" את האוכל. לאחר 58 דקות מרגע תחילת האתגר, קיבל טימור פטריות מוקפצות וכריך אנטריקוט, אך אז הוא הודיע שהוא אינו עומד באתגר ומבקש להפסיק. הוא אומנם לא עמד באתגר אך אין ספק שמדובר בהישג מכובד .

בסוף האירוע אמר טימור שטיין למעודדים הרבים שהיו: "שיערתי שזה יהיה קשה כמו שזה היה, קיוויתי שאצליח".

עוד הוסיף טימור: מזמן רציתי לנסות משהו כזה ואני שמח ומודה ל-BBB שנתנו לי את ההזדמנות. אמשיך להגיע לBBB וליהנות ממה שהרשת מציעה ואולי אף אחזור יום אחד לנסות להתמודד עם האתגר."

מורן פלשנר, סמנכלית שיווק ברשת BBB, אמרה עם תום התחרות: "טרנד תחרויות האוכל צובר תאוצה בשנים האחרונות והיום קיבלנו הוכחה נוספת לפופולריות הרבה של צבירת הישגים גם בתחום זה. כתוצאה ישירה של ביקוש לפעילויות כאלה, אנו עורכים אתגרי אוכל בסניפי הרשת השונים. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי המשתתפים בפעילויות הללו מתכוננים מראש ומכינים את עצמם פיזית ונפשית לאתגרים שכן לא כל אחד יכול להשתתף בפעילות מסוג זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך