מזניחים אתכם: סניף הדואר ברח' רוגוזין נסגר והתושבים זועמים "נבוא להפגין"

סגירת סניף הדואר ברחוב רוגוזין, התושבים זועמים "אנחנו נפגין ונחרים את הסניף הקטן. עו"ד מהאזור שלח מכתב בהול לוועדה לפניות הציבור במטרה לערר על החלטת דואר ישראל
שלט דואר ישראל

סניף הדואר המיתולוגי ברחוב רוגוזין שברובע א' זכור לכולנו, צעירים זקנים ואפילו ילדים, במשך שנים רבות שימש הסניף את תושבי רובע א' ע"מ לאסוף חבילות לשלם דואר וכיוצא בזה, לפני מספר שנים אף הוגדל הסניף ושופץ ובתוכו הונחה מכונה מתקדמת שעבדה 24 שעות לטובת מי שרצה לקחת מהסניף חבילה שנשלחה לו, באותם שנים שימש הסניף את כל תושבי העיר בעיקר בזכות היותו מרווח ובעל שימוש מתקדם.

אך אט אט ירדה ההשקעה בסניף ואף דווח כי הוא עלול להיסגר בקרוב, ולמרות התערבותו של ראש העיר וניסיונות חוזרות ונשנות למנוע את הסגירה אך ללא הצלחה, כשברשות הדואר עונים כי הסניף החדש ברובע הסיטי מהווה תחליף לזה שעלול להיסגר ברחוב רוגוזין.

ואכן השבוע נחתם הגולל והסניף נסגר ובמקומו נפתחה חנות קטנה בתוככי מרכזון רובע א', התושבים הזועמים שמתגוררים ברובע החליטו לא לוותר ולארגן מחאה ומתכננים להפגין ביום הפתיחה של הסניף הקטן מאוד שעלול להיפתח בשבוע הקרוב. "לא ייתכן שזורקים לאבדון אלפי תושבים ולא מתייחסים אליהם בכלל" אומר לנו אופיר לוי עו"ד במקצועו ובנו של תושב רובע א', "שלחתי מכתב לדואר ישראל במטרה לכבול אותם על העוול החמור שהם עושים, כל יום מאות אנשים נדחסו בסניף המרווח, הזוי לחשוב מה עלול לקרא אם כל אלה ימתינו מחוץ לסניף הקטן ובשמש הקופחת".

אבי בוזגלו שגר ברחוב סיני ברובע א' אמר לאתר אשדוד אונליין כי "זה לא סוד שהעיר אשדוד מתפתחת ומספר התושבים הולך וגדל, כל רובע מונה מספר תושבים של עיירה שלמה, זה לא הגיוני שיורידו לנו סניף דואר ברובע כ"כ חשוב עם מאות עסקים ואלפי משפחות, אנחנו נפגין ולא נרפה, ואולי ננסה גם להחרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך