מגן שמאלי יווני מועמד למ.ס אשדוד

המגן השמאלי היווני, אטניאסיוס פאנטליאדיס, 28, 1.86, מקבוצת "אסטראס טריפוליס", מועמד למ.ס אשדוד. בקבוצה מעוניינים להתחזק בעמדת המגן השמאלי והיווני הוא בהחלט שם שיכול לבוא בחשבון. מנהלת ליגת העל אישרה 6 זרים בעונה הבאה בליגת העל. אשדוד לא מתכוונת להגיע למספר זה של הזרים.

במ.ס אשדוד ממשיכם לנסות להתחזק. בקבוצה כזכור מחפשים בלם, מגן וחלוץ. אחד השמות המועמדים לתפקיד המגן השמאלי, הוא אטניאסיוס פאנטליאדיס, 28, 1.86, מקבוצת "אסטראס טריפוליס".

המדובר במגן שמאלי מהיר מאוד, שהוצע לקבוצה. הפרופיל המקצועי של השחקן מתאים מאוד למ.ס, הן בגיל והן בשל העובדה שמדובר המגן שאמור לתת מענה בצד שמאל, שם כאמור לא ימשיל אדיר טובול בעונה הבאה בליגת העל.

באשדוד יש כוונה להתחזק נקודתית בתפקידים הללו וככל הנראה רק בזרים. אתמול אגב אישרה מנהלת ליגת העל 6 זרים לקבוצה וכמו שזה נראה מ.ס אשדוד לא תרצה להתחזק במספר זה של זרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך