מכבי אשדוד העבירה מסר לתומאס – רוצים אותך

השחקנים הזרים של מכבי אשדוד/באר טוביה סיימו את חלקם העונה בקבוצה וחלק גדול כבר עזב. בקבוצה הגיעו להבנה עם צ'ארלס תומאס כי יש רצון הדדי שימשיך. אין עדיין סיכום רשמי, אבל כמו שזה נראה יש סיכוי שתומאס ימשיך עונה נוספת.
צארלס תומאס
הרבה תלוי בו. הסקורר של אשדוד. נקודת האור. צ'ארלס תומאס. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה, טרם החלה את ההכנות שלה לעונה הבאה. הקבוצה מתלבטת לגבי שחקנים, זרים וישראלים, אבל כמו שזה נראה, שחקן כבר קיבל מסר – רוצים שתישאר, זהו צ'ארלס תומאס.

תומאס כבר עזב את הארץ, כמו יתר הזרים, למעט אייזה סוואן שיעזוב מחר. תומאס שהיה הזר הטוב ביותר העונה, במשך כל העונה ולא במשך שני הסיבובים הראשונים, שוחח כבר עם ראשי הקבוצה שאמרו לו כי הם רוצים אותו. בקבוצה אמרו בזהירות כי נראה שיש הבנה לגבי העונה הבאה, אם כי ציינו שלא מדובר בהבנה כספית או חוזה חתום.

כמו שזה נראה כבר בשבוע-/שבועיים הקרובים יעשה ניסיון להגיע עם השחקן או סוכנו להבנות כספיות בכדי שיוכלו להודיע באופן רשמי כי תומאס ממשיך במכבי באשדוד/באר טוביה, גם בעונה הבאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך