בלם נבחרת שוויץ וקבוצת לוצרן מועמד למ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד מתחילה לחשוב על העונה הבאה. אחד השחקנים שמועמדים לחזקה הוא פרנסואה אפולטר, בלם בן 25, שמשחק בקבוצה לוצרן השווייצרית, מתנשא לגובה של 1.86. אפולטר היה שייך גם לסגל הנבחרת השווייצרית ולוורדר ברמן הגרמנית.

פרנסואה אפולטר, 25, בלמה של לוצרן השוויצרית שהיה שייך גם לסגל נבחרת שוויץ, הוא אחד המועמדים הבולטים למ.ס אשדוד, העולה החדשה לליגת העל.

באשדוד החליטו להתחזק במספר תפקידים, אחד מהם הוא בלם. כמו שזה נראה יש כוונה להביא לתפקיד, בלם זר. אפולטר הוא אחד המועמדים שסומנו וייתכן שאף ייסעו לראותו, לפני שיחליטו סופית. אפולטר המתנשא לגובה 1.86 מ', שישחק בעבר ביאנג בויס אף היא מהליגה השווייצרית והיה מושאל לוורדר ברמן הגרמנית.

אין ספק שמדובר בבלם ברמה אירופאית גבוהה עם ניסיון רב. זה מלמד אולי לאן פניה של מ.ס אשדוד בעונה הבאה. כמו שזה נראה עם חיזוקים בסדר גודל כזה, הרי שבמ.ס אשדוד מכוונים גבוה בעונה הבאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך