מחווה מרגשת לילדים המאושפזים בקפלן

עובדי עמדת הקפה בכניסה לביה"ח – תרמו את הטיפים עבור מתנות לילדים המאושפזים ליום העצמאות ! אורית, אמא של דניאל זגר (אשדוד): "זו מחווה מרגשת ביום מיוחד עבור עם ישראל"
מחווה מרגשת לילדים המאושפזים בקפלן

בעמדות קפה רבות ברחבי הארץ מציבים העובדים קופת טיפים מאולתרת עם פתק ובו שלל סיבות לתרום, ביניהם טיול למזרח הרחוק או לימודים. בעמדת הקפה 'קופי סיקס' בכניסה לבית החולים קפלן ברחובות החליט בעלי המקום, אלעד יעקוביאן, על מטרה חברתית חשובה – כל שקל שיינתן כטיפ יועבר לרכישת צעצועים לילדים המאושפזים בבניין הילדים בבית החולים קפלן. לקראת יום העצמאות הם חילקו מאירים ומנצנצים עבור הילדים שהיו מאושפזים במחלקה (בתמונה).

אלעד יעקב יאן, בעלי קופי סיקס, אמר כי כשהעלה את הרעיון בקרב העובדים בעמדה, כולם גילו התלהבות רבה והרגישו שייכות לבית החולים, ובתוכו חטיבת הילדים. "נדהמתי מהרצון של העובדים לתרום את הטיפים, שיכולים להגיע למאות שקלים בזכות השירות המיטבי שלנו עבור המטופלים, המבקרים והצוותים הרפואיים, לטובת מטרה נעלה: חיוך של ילד שמקבל את הצעצוע או המשחק", הוא אומר. "השבוע, לרגל יום העצמאות, חילקנו מאירים ומנצנצים לרגל יום העצמאות עבור הילדים שחלקם נשארו בקפלן בשל מחלה או פציעה, ולא יכלו ליהנות כשאר הילדים מהבמות ומההפעלות של ערב עצמאות".

הצוות הרפואי בבניין הילדים התרגש על המחווה וציין כי ההרגשה הטובה שניתנת ע"י עובדי עמדת הקפה היא גם בשירות ובטעם הקפה וגם במחווה נעימה זו. אמו של דניאל זגר (תושב אשדוד( אמרה כי מדובר ברעיון מיוחד ומרגש על רקע היום החשוב ביותר למדינת ישראל – יום העצמאות. "הילדים שמחים מאוד על המתנות המנצנצות והתודה על כך למי שחשב ויזם את המחווה הזו", היא סיכמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך