אכזבה במכבי אשדוד/באר טוביה מההתבטאויות של שרף

פחות מיממה לאחר סיום העונה התבטא צביקה שרף בכלי התקשורת נגד מכבי אשדוד באר טוביה. שרף אמר בין היתר : "לא נתנו לי קרדיט לדברים הטובים שעשיתי העונה. אני פגוע מהתנהלות אשדוד". באשדוד העדיפו לשמור על כבודו של שרף, למרות שגורם בקבוצה אמר כי יש להם מה להגיד, אבל יגידו רק לאחר סיכום העונה. יו"ר הקבוצה אסרף: "טרם קיבלנו החלטות. צביקה קיבל החלטה על דעת עצמו".

פחות מיממה לאחר סיום העונה, צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה, התבטא כנגד הקבוצה בכלי התקשורת הארציים, כשהשורה התחתונה היא – "אני פגוע מהתנהלות אשדוד".

שרף שלא ימשיך אמר בין הייתר: "הסיבוב השלישי שלנו לא היה טוב ואני לוקח אחריות. מצד שני לא נותנים קרדיט לדברים הטובים שעשיתי, אבל אלו החיים כנראה. כל מה שקרה בשלושת החודשים האחרונים לא היה בסדר. אני שומר הרבה בבטן ובלב. כל החודשיים האחרונים, למרות המשבר, לא דיברתי על אף שמהצד השני יצאו דברים נוראיים. שתקתי כדי לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר".

במכבי אשדוד לא אהבו את ההתבטאויות של שרף, בוודאי פחות מיום לאחר סיום העונה. בקבוצה אמרו כי יש להם הרבה מה להגיד, אבל בניגוד לשרף, הם יכבדו אותו ויחכו עם התבטאויות.

יו"ר הקבוצה יורם אסרף הגיב לדבריו של שרף : "הנהלת מכבי אשדוד תתכנס השבוע ותגבש סיכום עונה עם השחקנים והצוות המקצועי. נקיים סבב שיחות על השחקנים שנרצה להמשיך איתם ואלו שלא. צביקה קיבל החלטה על דעת עצמו שהוא לא ממשיך, אבל לא קיבלנו החלטות ולא ידוע עכשיו עם מי הולכים. דמות המאמן טרם נקבעה לאחר הפלייאוף ובסיום העונה המלאה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך