נפרדו משרף ומהליגה בניצחון 87:90 על נהריה

מכבי אשדוד/באר טוביה חזרה מפיגור דו-ספרתי וגברה על עירוני נהריה 87:90 בעזרת משחק נהדר של יהונתן שולדבראנד. אשדוד סיימה את העונה במקום ה-9, מקום אחד מהפליאוף העליון ויכולה "ללכת לים". השחקנים הזרים של הקבוצה יצאו לחו"ל וחלקם לא יחזור. גם חלק מהישראלים לא ימשיך. המאמן צביקה שרף נפרד מהקבוצה : "כשלא רוצים אותך אתה איננו".

זהו במכבי אשדוד באר טוביה הולכים לים. הזרים הוליכם לחו"ל, המאמן הולך הביתה. מכבי אשדוד באר טוביה נפרדה מהליגה בניצחון שלא קבע כלום, למעט טעם טוב לסיים איתו וסיימה את הליגה במקום התשיעי. מקום אחד מהפליאוף העליון. אגב אשדוד ונהריה הן הקבוצות היחידות בכל הליגה שניצחו את כל הקבוצות העונה.

שחקני הקבוצה הזרים ייצאו כבר בלילה לארצם, חלק מהם יחזור וחלק לא, כך גם הישראלים, שיצאו לפגרה עד להכנות לעונה הבאה, גם כאן חלק יחזור חלק לא. דבר אחד בטוח המאמן צביקה שרף נפרד במשחק מול הקבוצה וחתם בסיום : "כשלא רוצים אותך אתה איננו".

קלארק נכנס לעניינים מהר עם שלשה וביחד עם אומה הלוהט עלו המארחים ליתרון 6:15. תומאס כרגיל החזיק את קבוצתו בתמונה, אלא שנהריה קלעה באחוזים גבוהים מאוד מכל הטווחים ושלשה של אסנטי פתחה יתרון דו-ספרתי ראשון, 13:24. פאול וסל של גארט ושלשה של שולדבראנד (הבולט) לא נתנו לסגולים לברוח וחדירה יפה של וורקמן הורידה ל-31:26 בתום הרבע הראשון.

הקצב ההתקפי המשוגע של הרבע הקודם נרגע ואומה שחזר מהספסל קבע 28:35 בשלשה. ברקוביץ' התקבל באהבה אחרי כחודש בחוץ, אלא שמי ששינה את המשחק היו דווקא המחליפים של אשדוד, שהעניקו לה יתרון 39:40 אחרי שני סלים רצופים של שרון. קלארק והאואל הצטרפו לאומה עם דו-ספרתי בטור הנקודות, אבל שרון וגארט קלעו מבחוץ וקבעו 43:46 בירידה להפסקה.

פתיחת המחצית השנייה הזכירה מעט את פתיחת המשחק. נהריה נראתה טוב יותר, אומה חזר לצבור נקודות בקצב והיתרון חזר לסגולים, 50:51. תומאס היה השחקן החד ביותר בהתקפה של האורחים ועם 5 נקודות רצופות הפך שוב, 53:55. ברנדוויין וקלארק החזירו בשלשות, ווהן הוסיף דאנק ונהריה עלתה ל-60:66. הומאן וגארט דאגו להוריד ל-69:67 אחרי 30 דקות.

אומה ואסנטי שמרו על היתרון בפתיחת הרבע האחרון, ברקוביץ' קלע נקודות ראשונות אחרי זמן רב ואסנטי החם פתח יתרון 78:85. שלשה של שולדבראנד ודאנק של וורקמן הוכיחו שכלום לא גמור, 85:83. אייזנהרדט השווה, אבל איבד בהתקפה הבאה ותמיר קבע 85:87 בכניסה לדקה האחרונה. שולדבראנד קבר שלשה גדולה, פישר החטיא מהעבר השני וגארט קבע 87:89 עם אחת משתיים מהקו. אלפסי ביקש פסק זמן, אומה החטיא זריקה קשה וגארט שוב קלע רק אחת משתיים, אבל זריקת הייאוש של האואל מכל המגרש לא הגיעה לשום מקום ואשדוד חגגה ניצחון, 87:90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך