"הפדופיל מאשדוד" יואשם ב-19 עבירות מין בילדות

5 ילדות הצביעו על תמונתו של אורי ריבקין - ואישרו: הוא תקף אותנו

הסוף לפרשה שהסעירה את אשדוד, האיש שרבים מתושבי העיר מכירים אורי ריבקין, אשר החשוד בתקיפתן של ילדות בנות 12-9 ברחבי הארץ, יואשם בסוף השבוע ב-19 עבירות ובהן אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים ותקיפות מיניות. זאת לאחר שהבוקר (ראשון) הגישה פרקליטות מחוז תל אביב הצהרת תובע נגד ריבקין, בן 52, ומעצרו הוארך עד ליום חמישי. כתב האישום צפוי להיות מהחמורים שהוגשו בישראל נגד עברייני מין. לפי החשד, ריבקין פעל ברחבי הארץ מחדרה ועד אשדוד, עם דפוס פעולה זהה. הוא ארב לקורבנות, שכנע אותן לבוא איתו לחדר מדרגות, כשהוא מציג את עצמו כסוכן דוגמניות והציע להן למדוד בגד ים.

הפרשה החלה כאשר לפני כשבועיים, כשהגיעו למשטרת מרחב איילון תלונות על מעשים מגונים בקטינות בחולון. עם קבלת התלונות נפתחה חקירה ובשל חומרת האירועים המשטרה אף פנתה לעזרת הציבור ופרסמה סרטונים ותמונות שלו. בתוך ימים אחדים הצליחו במשטרה לזהותו ועצרה אותו בביתו שבאשדוד. מפקד מחוז תל אביב ניצב משה אדרי הקים צוות חקירה מיוחד במרחב שהביא לגילוי מקרים נוספים בגוש דן.

המשטרה ממשיכה לקרוא להורים לילדים שנפגעו מהחשוד לפנות ולהגיש תלונה בתחנת המשטרה הקרובה. כמו כן, כל היודע דבר מה נוסף על מעשיו מתבקש להתקשר למוקד 100 או לפנות למשטרת מרחב איילון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך