אנדריי מקרביץ' ו"היידיש ג'אז" מגיעים לאשדוד

בכורה בישראל!! אנדריי מקרביץ' ו"היידיש ג'אז" , יום שלישי 31.3.15 בשעה 20:00 במשכן לאמנויות הבמה אשדוד

בכורה בישראל!! אנדריי מקרביץ' ו"היידיש ג'אז"
יום שלישי 31.3.15 בשעה 20:00 במשכן לאמנויות הבמה אשדוד

להזמנת כרטיסים 08-9568111 או דרך האתר: http://www.mishkan-ashdod.co.il/event.asp?event=1012#

תיאטרון גשר ופסטיבל האמנות הבינלאומי מארה"ב "שדה הדובדבנים" מציגים- אנדריי מקרביץ' וה-"יידיש ג'אז" במופע חדש: "יידיש ג'אז" חזרה למקורות לאחר מסע הופעות מצליח בארה"ב וקנדה, הרוקר האגדי והפרוע, סולן להקת "מכונת הזמן" – אנדריי מקרביץ' מגיע לישראל.

המופע החדש "יידיש ג'אז חזרה למקורות", יכלול את השירים הפופולאריים ביותר ביידיש, רוסית ואנגלית וגם את הלהיטים הישנים והאהובים בביצוע אנדריי מקרביץ' ונגני ג'אז ידועים. זוהי פעם ראשונה בקריירה המוזיקלית של אנדריי מקרביץ' שהוא בוחר לעסוק במוסיקה יהודית וביידיש.

את ההשראה לכך קיבל מקרביץ' מתרבותם של המהגרים היהודים אשר היגרו בתחילת המאה ה-20 לארה"ב. "ההיסטוריה של העם היהודי מאוד עצובה וטראגית ולכן מושכת תשומת לב. עצוב שתרבות שלמה ושפה שבה נכתבו יצירות ספרותיות מפורסמות מאוד כמעט נעלמה. אני זוכר את סבתי מדברת יידיש, אך בעוד כמה עשרות שנים השפה תעלם".

סיבוב ההופעות החדש של אנדריי מקרביץ' וה-"יידיש ג'אז" – יגרום לכם להרגיש שחזרתם לאחור במכונת זמן אל השורשים והשירים היהודיים הפופולאריים של המאה ה-20.

משתתפים:
אנדריי מקרביץ: גיטרה, שירה
יבגני בורץ: פסנתר, עבוד מוסיקלי
סרגיי אוסטרואומוב: תופים
סרגיי חוטאס: קונטרבס
דמיטרי בריל: סקספון-אלט
אלכסנדר בריל: סקספון-טנור
קוסטיה גבונדיאן: חצוצרה, שירה
פולינה קסיאנובה: זמרת ג'אז
דיאנה פולנובה: זמרת ג'אז
אירינה רודילס: זמרת ג'אז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך