הבר מצווה התקיימה מבלי שחתן האירוע יהיה באולם…

הגרושה הוציאה צו מבית המשפט, הילד החליט ברגע האחרון לצדד באימו, אך האבא החליט בכל זאת לקיים את הבר מצווה כרגיל מבלי שהילד יהיה באולם...

סיפורים כאלה רואים רק בסרטים… ביום ראשון האחרון התקיימה מסיבת בר מצווה שמעולם לא הייתה בארץ עד עתה, מאחר וחתן הבר מצווה לא היה נוכח באולם… מדובר בהורים מוכרים מאוד באשדוד, שהתגרשו לפני שנים ארוכות מאוד. הם הביאו לעולם ילד מדהים, שחי כל השנים עם אימו שדאגה לו במסירות ובאהבה גדולה. בשנים האחרונות הקשר בין האב לבן הפך למשמעותי יותר, והאב החליט להפיק בר מצווה בלתי נשכחת לבן האהוב. הוא שריין את אולמי "אילבן" באשדוד, הזמין 300 אורחים, שילם לתקליטן ולצלם, רכש משקאות אלכוהוליים באלפי שקלים, ואפילו צילם קליפ מושקע עם הילד בדיונות באשדוד, כשהבן רכוב על טרקטורון ונראה מאושר מאוד.

האבא קנה חליפת בר מצווה לילד, וכמובן שהזמין את כל האורחים מתוך תקווה שזה יהיה אירוע בלתי נשכח. בתחילה הילד כמובן הסכים להגיע לבר מצווה, למרות שהיה לו ברור שאימו לא תגיע לאולם.

הדרמה החלה ביום שלישי שעבר, חמישה ימים לפני הבר מצווה, בזמן שהילד אמר לאביו כי הוא אינו יכול להגיע לבר מצווה. לאחר שדובב אותו, הבין כי מדובר בהחלטה של האם, והילד החליט ליישר עימה קו. מקורביה של האם טוענים כי "האב לא היה מעורב בחייו של הילד לאורך כל השנים, ואף עשה דברים שפגעו בה בצורה קשה וגם בילד, לכן לא מגיע לו פרס ולתת לו לקיים מסיבת בר מצווה שכזו שכולה זיוף. אם האמא תפתח את הפה מה היא עברה מהיום שהילד נולד, כולם יצדדו בה".

כך או אחרת, האבא מיהר לזמן דיון דחוף בבית המשפט לענייני משפחה באשדוד, וביקש מהשופטת לסייע לו שהילד יגיע לבר מצווה. האם הגיע לאולם הדיונים יחד עם הילד, ובזמן שהשופטת שאלה את הילד האם הוא רוצה להגיע לבר מצווה, הילד הפתיע את אביו ואמר: "אני לא רוצה ללכת". האב המום יצא מהאולם כשהוא נסער ואף הזיל דמעות, מאחר והחלום שלו להפיק בר מצווה לילד האהוב שלו, ירד לטמיון.

barmizva2

לאחר מספר שעות האב העלה פוסט כואב בדף הפייסבוק שלו, פוסט שזכה לעשרות אלפי לייקים ולאלפי תגובות. חבריו של האב דרשו ממנו לקיים את האירוע, מאחר והם הבינו כי הוא עלול להפסיד עשרות אלפי שקלים על ביטול האירוע. לאחר שהתייעץ עם רעייתו הנוכחית ועם בני משפחתו, האב החליט לקיים את האירוע, ואכן מאות מוזמנים פרגנו לו והגיעו לערב המרגש.

האב סיפר: "הייתי בהלם מוחלט מההחלטה בבית המשפט, והבנתי שהופעל מכבש לחצים על הילד לחזור בו מההחלטה להגיע לבר המצווה. הוא חיכה מאוד לאירוע הזה, התרגש מאוד למדוד את החליפה ובעיקר מהקליפ המושקע שעשינו. אני מבין אותו, ותמיד אוהב אותו, זה הילד שלי. הוא לא אשם במצב הזה".

האב הוסיף ואמר: "החלטנו לקיים את האירוע בכל זאת, גם כדי להעביר מסר שאף אחד לא יכול לעצור את השמחה הזו. גם אם הילד לא היה באולם, הוא היה בלב שלי באותם רגעים והקרנו את הקליפ לעיני כל האורחים הנרגשים. זה היה רגע שבחיים לא אשכח. חוץ מזה, אם הייתי מבטל הייתי נאלץ להתמודד עם דמי ביטול בהיקפים של עשרות אלפי שקלים, ולכן החלטנו לקיים את האירוע בכל זאת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך