מסיימים עונה ונפרדים מצביקה שרף

לאחר שהבטיחה מקומה בליגה, תסיים ביום ראשון (19.00, עין שרה נהריה) מכבי אשדוד/באר טוביה את העונה. עונה שנראתה כהולכת להיות מעולה והסתיימה עם מעט אכזבה. באותה ההזדמנות תיפרד אשדוד מצביקה שרף, שלאחר עונה וכמעט חצי יעזוב. מיום שני, חושבים על העונה הבאה.
צביקה

לשמחתה של מכבי אשדוד באר טוביה, המשחק בראשון מול עירוני נהריה, משחק אחרון העונה, הוא משחק לפרוטוקול בלבד. הקבוצה הבטיחה במחזור הקודם את הישארותה בליגה לאחר ניצחון על נס ציונה.

אשדוד תשחק מול עירוני נהריה (19.00, עין שרה) מהמקום הרביעי, מקום שבאשדוד חשבו עליו בתום הסיבוב השני. בכלל העונה נראתה כהולכת להיות עונה מעולה, עם גמר גביע ומקום בפליאוף העליון ואולי בפיינל פור, ונגרמה רק במחזור הקודם, הלפני אחרון, שהבטיח את מקומה בליגה. סיום מאכזב.

זה יהיה גם משחקו האחרון של צביקה שרף, מאמן הקבוצה. שרף שהגיע לפני כעונה וחצי, השאיר אותה בעונה שעברה בליגה והעונה היו ציפיות לפיינל פור וכאמור זה לא צלח. שרף יסיים את תפקידו בקבוצה וכבר מחפשים לו מחליף. זו תהיה גם דרך להיפרד מהמאמן. מיום שני חושבים כבר על העונה הבאה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך