חרץ דין. צמד של דין דוד מול באר שבע, עשוי להשאיר את נוער מ.ס עוד עונה בליגת העל

ניצחון חשוב לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, על הפועל באר שבע. צמד של דין דוד סידר ניצחון של 0:2, הרחיק אותה מהמקום ה-14 וממבחני ההישרדות בליגה ואולי קבע שהיא תישאר עוד עונה בליגת העל לנוער. יריבותיה של אשדוד מכבי נתניה ומכבי פ"ת, סיימו בתיקו. במחזור הבא, האחרון, אשדוד בירושלים מול בית"ר, שכבר ירדה. ניצחון והיא נשארה בליגה.
כובש השער דין דוד
את שלו הוא עשה. כובש השער דין דוד. (צילום פבל)

מחזור אחד לסיום העונה בליגת העל לנוער וקבוצת מ.ס אשדוד שיפרה בשבת את סיכוייה להישאר עונה נוספת ולהימנע ממאבקי ההישרדות, לקבוצה שתסיים במקום ה-14.

דין דוד חתום על צמד השערים, אבלך הגנת הקבוצה בראשות המגן רון גבאי והשוער איתי דואני הייתה במחצית השנייה זו שהשאירה את הנקודות באשדוד. דוד כבש בדקה ה-12 במתפרצת (הנשק של אשדוד במחצית הראשונה) והוסיף בתוספת הזמן, כדקה לאחר הרחקת מוסא טרבין (בצדק. אלים מאוד) מבאר שבע, בכדור שוער ארוך של דואני שהסתיים ובמבצע אישי נהדר של דוד בכדור לרשת הגבוהה.

כזכור הקבוצה שתסיים במקום ה-14 תגיע למבחנים מול מי שתנצח במחנים בליגה הלאומית, גדנ"ע יהודה או הפועל פ"ת. מלבד אשדוד יש עוד 2 קבוצות שמבקשות להימנע מהמקום ה-14, מכבי פ"ת ומכבי נתניה. נתניה סיימה בתיקו אפס מול מכבי חיפה האלופה ופ"ת בתיקו 2:2 מול הפועל ת"א.

מ.ס אשדוד, אותה מאמן דוד מרטן, פתחה עכשיו פער של 2 נקודות ועלתה למקום ה-12. היא תצא במחזור הבא למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים שכבר ירדה. ניצחון והיא נשארה בליגה. נתניה תשחק בחוץ מול הפועל חיפה ומכבי פ"ת בבית מול הפועל ראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך