נוער מ.ס אשדוד רוצה ניצחון על באר שבע בכדי לא להגיע למבחנים

בשבת, (12.00, אצטדיון הי"א), תפגוש קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד את הפועל באר שבע, למשחק אולי הכי חשוב עבורה, כשנותרו 2 מחזורים לסיום העונה. אשדוד רוצה לנצח בכדי להימנע ממשחקי המבחן, לקבוצה שתסיים במקום ה-14. למכבי נתניה ולמכבי פ"ת אותו מספר נקודות כמו לאשדוד וההבדל בינהן הוא רק בהפרש השערים. שלושתן לא רוצות להגיע למבחנים. אינברום ודוד מהקבוצה הבוגרת יישחקו בנוער, במשחק. חשוב שהקהל יגיע לדחוף את השחקנים. תהיו שם.

בזמן שהקבוצה הבוגרת של מ.ס אשדוד כבר עלתה ואף זכתה באליפות הליגה הלאומית, תשחק בשבת (12.00, אצטדיון הי"א), קבוצת הנוער של האגודה את אחד ממשחקיה החשובים ביותר העונה.

אשדוד תפגוש את הפועל באר שבע, שני מחזורים לסיום. אשדוד רוצה וחייבת לנצח בכדי לא להגיע למשחקי המבחן של מי שתסיים במקום ה-14 בליגתה על לנוער, מול קבוצה מהליגה הלאומית שמנסה לעלות.

המצב כרגע הוא ששלוש קבוצות נאבקות לא לסיים במקום הזה. אשדוד ממוקמת 14, אבל מעליה מכבי פ"ת ומכבי נתניה. לכל הקבוצות אותו מספר נקודות 31. ההפרש הוא רק בשערים. לאשדוד ולפ"ת -7 ולנתניה -6. כך שמי שתאבד נקודות המחזור תרע את מצבה. נתניה תשחק מול האלופה מכבי פ"ת בבית ומכבי פ"ת בחוץ מול הפועל ת"א. כל המשחקים יפתחו באותה השעה. 12.00

כמו שזה נראה, אור אינברום ודין דוד, שחקני הקבוצה הבוגרת, יחזקו את קבוצת הנוער, המודרכת על ידי דוד מרטן. השניים גם שיחקו מחצית אחת בלבד במשחק בשישי מול הפועל קטמון, בכדי שיגיעו פחות עייפים למשחק החשוב בשבת.

זהו צו 8 לאוהדי מ.ס אשדוד . שחקני הנוער צריכים את הקהל במשחק שידחוף אותם לניצחון. תהיו שם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך