טום בן זקן זומן לנבחרת הצעירה

טום בן זקן, מגינה הימני של מ.ס אשדוד הוא אחד מארבעת המזומנים מהקבוצה לסגל הנבחרת הצעירה. לבן זקן, שהיה מבולטים העונה בקבוצה, זה הזימון הראשון לנבחרת הצעירה. עוד מוזמנים מיכאל אוחנה, אור אינברום ודין דוד. בן זקן: אעבוד קשה להצדיק את הזימון".
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

זימון יוקרתי למ.ס אשדוד, העולה החדשה לליגת העל. לא פחות מארבעה שחקנים מסגל הקבוצה זומנו לנבחרת הצעירה. הבולט שבהם הוא טום בן זקן לו זה זימון ראשון לנבחרת הצעירה.

כמו שזה נראה מה שהביא לבן זקן את הזימון היא יכולתו המצוינת במשחקי הקבוצה העונה, שעלתה לליגת העל, שלא נעלמה מאנשי הנבחרת. בן זקן שמשחק בתפקיד המגן הימני, אמר אתמול לאחר הזימון: "אני מאושר מאוד. אעבוד קשה בכדי להצדיק את הזימון".

עם בן זקן זומנו גם מיכאל אוחנה, אור אינברום ודין דוד, שהם כבר היו שייכם לסגל נבחרת ישראל הצעירה, בעבר. הנבחרת תתכנס בין שלישי עד חמישי ולמ.ס אשדוד תהיה ככל הנראה הנציגות אולי הגבוהה ביותר מבין הקבוצות. הדבר מלמד על היכולת של שחקני הבית של הקבוצה וזה מעודד מאוד לקראת העונה הבאה בליגת העל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך