אירופה באשדוד – 6000 צופים בנשף העלייה של מ.ס אשדוד

6000 צופים נכחו באמפי פארק אשדוד, בנשף העלייה של מ.ס אשדוד שהיה ברמה אירופאית. מעבר להופעות החיות, של עדן בן זקן, נועה קירל, בן אל תבורי וסטטיק ורון שובל, חולקו גביעים למצטייני מחלקת הנוער והאקדמיה והשחקנים עם הצוות המקצועי הציגו את שיר העלייה וזכו למגני עלייה בצורת נעל כדורגל. יו"ר אשדוד יורם מרציאנו הצהיר: "בשנה הבאה אירופה". ג'קי בן זקן קיבל את הכבוד המגיע לו כאחראי על העלייה וראש העיר שברך אותו ואת הקבוצה אמר: "אני מאמין שיוקם אצטדיון חדש שיתאים לליגת העל".
נותנים כיף לכל השחקנים

אירפוה כבר כאן. בנשף נוצץ שאורגן ברמה אירופאית, חגגה מ.ס אשדוד את עלייתה וחזרתה לליגת העל. 6000 צופים מילאו את האמפי פארק באשדוד וחגגו יחד עם העיר ועם הקבוצה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מברך ומבטיח אצטדיון (צילום: פבל)
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מברך ומבטיח אצטדיון (צילום: פבל)

מעבר להופעות שהיו מהרמה הראשונה בבידור הישראלי כיום, עדן בן זקן, בן אל תבורי וסטטיק, נועה קירל ורון שובל, בהנחיית ירון אילן ושי מיקה, הוצגו השחקנים שהביאו את מ.ס אשדוד ואת העיר חזרה לליגת העל. הם גם שרו את שיר העלייה וזכו למגן הוקרה בצורת נעל, על עלייתם. בפתיח הוצגו גם מצטייני כל מחלקת הנוער של האגודה והאקדמיה והיו רבים, שקיבלו גביעים על הצטיינותם..

היו"ר יורם מרציאנו, מבטיח אירופה. (צילום: פבל)
היו"ר יורם מרציאנו, מבטיח אירופה. (צילום: פבל)

מי שקיבל הרבה כבוד המגיע לו, הוא ג'קי בן זקן, שעלה אחרון ולחץ את כל ידי השחקנים ואנשי הצוות המקצועי ובראשם המאמן רוני אואט ועידן בן אבו וקיבל מהם ומהקהל אהבה חזרה. אפילו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בירך את בן זקן ואת הקבוצה על עלייתה ועליית העיר איתה לליגת העל והוסיף "אני עומד בראש ועדה שמתכננת את האצטדיון החדש בער ותוך כמה שנים יקום פה אצטדיון". הדבר התקבל בתשואות מהאוהדים.

המנחים. ירון אילן ושי מיקה (צילום: פבל)
המנחים. ירון אילן ושי מיקה (צילום: פבל)

יורם מרציאנו, יו"ר הקבוצה עלה גם הוא עלה לבמה וברך את הקבוצה, השחקנים, בעלי התפקידים והוסיף ואמר : "מעל הבמה הזו אני אומר עכשיו. חזרנו לליגת העל, בעוד שנה נהיה באירופה".

הקהל השמח של מ.ס אשדוד. (צילום:פבל)
הקהל השמח של מ.ס אשדוד. (צילום:פבל)

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך