שרת הספורט רגב קבעה – דגל ישראל בכל מוסד תרבות וספורט במימון המדינה

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, הנחתה את מנכ"ל משרדה להכין הצעה לפיה יחיובו מוסדות ומתקנים שנבנו ויבנו במימון המדינה להניף את דגל המדינה במתחם שלהם. במילים אחרות, מקומות כמו אצטדיוני כדורגל, תיאטראות והיכלי תרבות, יהיו חייבים בדגל המדינה. כולל אגב מוסדות ערביים. לדוגמא "באצטדיון דוחא" בסכנין. רגב: "המוסדות שישראל מקימה צרכים לשאת בגאון את דגלה".
דגל ישראל
שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב הנחתה את מנכ"ל משרדה לקיים עבודת מטה שתגבש הצעה לפיה יחיובו מוסדות ומתקנים שנבנו ויבנו במימון המדינה להניף את דגל המדינה במתחם. 
 
כך למשל, מגרשי כדורגל, אולמות ספורט, תאטראות והיכלי תרבות שנבנו במימון המדינה אם באופן ישיר על ידי משרדי הממשלה ואם באמצעות הטוטו ומפעל הפיס, יחוייבו להניף את דגל המדינה בכל מקום בארץ. גם בטדי וגם בדוחא. יהיה אגב מעניין לראותכיצד החוק יבוא לידי ביטוי באיצטדיון דוחא בסכנין.כזכור בעבר היתה תסיסה בהכנסת דגלי ישראל לאיצטדיון, שלא לדבר על הנפתו על האיצטדיון, כפי שכעת עשויה לקבוע ההצעה אם תתקבל.
 
רגב: "יום העצמאות ה – 68 למדינת ישראל ויום הזכרון לחללי מערכות ישראל מחייבים אותנו בשמירה על ערכיה של המדינה וסמליה. לא יתכן שהנפת הדגל במוסדות תרבות ובמתקני ספורט שנבנו על ידי המדינה יהיה נתון לשיקול דעתו של אדם כזה או אחר. המוסדות שישראל מקימה צרכים לשאת בגאון את דגלה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך