שחקני אשדוד הקליטו שיר עלייה לקראת הנשף בחמישי

ביום חמישי (19.00) ייערך נשף העלייה המפואר של מ.ס אשדוד, באמפי פארק אשדוד. ההכנות בשיאן וצפוי ערב מהיפים שהיו בעיר. שחקני הקבוצה הקליט שיר עלייה במיוחד עבור הנשף. מספרים שהביצועים היו מדהימים....לפי קצב הביקוש לכרטיסים לנשף שבו ישתתפו בן אל תבורי, סטטיק, נועה קירל ועדן בן זקן ויונחה על ידי ירון אילן ושי מיקה, לא יישארו כרטיסים בערב הנשף. כדאי להכנס לאתר הפייסבוק של מועדון ספורט אשדוד להירשם ולהבטיח כרטיס כניסה.
השחקנים מקליטים שיר

נשף העלייה הנוצץ של מ.ס אשדוד כבר בפתח. הנשף ייערך ביום חמישי באמפי פארק אשדוד (19.00). במהלך הטקס יושמע לראשונה שיר העלייה של מ.ס אשדוד שהוקלט…על ידי שחקני הקבוצה. השחקנים הגיעו לאולפן והקליטו את השיר ולפי יודעי דבר…היו שם ביצועים מדהימים.

שרים ונהנים. שחקני מ.ס אשדוד בהקלטה. (צילום: טל אקוקה)
שרים ונהנים. שחקני מ.ס אשדוד בהקלטה. (צילום: טל אקוקה)

אבל זה רק הפתיח. כמו כן מתוכננות הופעות חיות  בנשף. בן אל תבורי ולהקת סטטיק וכמו כן עדן בן זקן בהופעה נוספת ונועה קירל כוכבת הזמרת/שחקנית. את הערב ינחו שי מיקה, זוכת האח הגדול וירון אילן. כמו כן צפויות עוד הפתעות רבות במהלך הנשף. הנשף אמור להתחיל בשעה 19.00 וייכנס אל תוך הלילה.

aaaaa

הכניסה תהיה רק למוזמנים בלבד ובאמצעות כרטיסים וכמו שזה נראה בקצב הזה לא ייתכן ולא יישארו כרטיסים בקופה, לכן כדאי להיכנס לאתר הקבוצה בפייסבוק ולהרשם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך