שיחות אישיות במכבי אשדוד לקראת נס ציונה

בשני (19.45), תשחק מכבי אשדוד/ באר טוביה את משחקה האחרון בבית, מול נס ציונה הלפני האחרונה. ניצחון של אשדוד והיא נשארה בליגה. הפסד יסבך אותה, מחזור לסיום. יו"ר הקבוצה יורם אסרף ערך שיחות עם שחקנים בכירים בקבוצה, כמו תומאס וסוואן, הצוות המקצועי ועם הקבוצה כולה כשהמסר - תנצחו ונסיים את העונה בצורה מוכבדת.
נס ציונה

מחר תשחק מכבי אשדוד/באר טוביה את משחקה האחרון בבית העונה, מול נס ציונה מהמקום הלפני אחרון. באשדוד רוצים כבר בשני ל"גמור" אתה עונה ולא להסתבך בתחתית. ניצחון על נס ציונה יגמור את הסיפור סופית והקבוצה תישאר. הפסד עלול לסבך אותה במאבקי התחתית עד המחזור האחרון בליגה, שייערך ביום ראשון.

יו"ר הקבוצה יורם אסרף ערך השבוע שיחות אישיות עם שניים מבכירי השחקנים בקבוצה, צ'ארלס תומאס ואייזה סוואן. לאסרף היה חשוב לדבר עם השניים שהם מהחשובים בשחקני הקבוצה ומהמנהיגים אותה. כמו כן ערך ביום ראשון אסרף שיחה עם כל שחקני הקבוצה כשהמסר הוא – תנצחו ותסיימו את העונה בצורה מכובדת. לשחקנים הוא אמר בין היתר: "אנחנו לא לוקחים סיכון ומגיעים בכדי לנצח ניצחון מוחץ. נסיים את העונה בטעם טוב".

אגב שיחה נערכה גם עם הצוות המקצועי של הקבוצה, כמו עוזרי המאמן והמאמן צביקה שרף עצמו. כל הצדדים רוצים לסיים בצורה יפה את העונה, ולא לחכות למחזור האחרון במשחק מול נהריה בחוץ.

בקבוצה עשו הכל להביא קהל רב למשחק. בקבוצה פעלו באשדוד והן בבאר טוביה, על מנת לגרום לכמה שיותר קהל להגיע. בקבוצה ברור שבמשחק הזה מול נס ציונה, צריך את דחיפת הקהל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך