דרמה בנמל אשדוד: יו"ר הוועד החליט לפרוש

יו"ר הוועד אבינועם שושן החליט לעזוב את וועד העובדים לאחר 17 שנה בתפקיד
חבר כנסת

האיש החזק בנמל אשדוד כיום הוא ללא ספק אבינועם שושן, מי מאתנו לא שמע את השם הזה, ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונים, או בכל כלי תקשורת אחר, במשך 17 שנה הוא שימש בשלל תפקידים בוועד העובדים של נמל אשדוד והיה חתום על הישגים משמעותיים בעבור מאות מעובדי הנמל.

היום לאחר אין סוף מאבקים החליט אבינועם שושן להניח את המפתחות בטענה כי הוא עייף ושבע מהתככים והעול הכבד, ובשיחה עם חבריו הקרובים מנמל אשדוד הוא טוען כי ההחלטה הזו סופית, עובדים בנמל טוענים כי ייתכן וההתאגדות של חלק מעובדי התפעול נגדו השפיע עליו מאוד כיוון שהשקיע לטובתם ימים ולילות רבים.

אחד מחבריו הטובים של אבינועם סיפר לנו היום כי אבינועם כבר שבע מניהול הוועד, וכי ברצונו להמשיך את מסע ההתחזקות שלו בדת, "לפני ימים אחדים הוא סיפר שלי שהוא מקנא באברכים שיושבים ולומדים תורה, וכי זהו האושר הגדול".

כזכור יו"ר הוועד שושן השיג לפני חודשים אחדים הסכם אדיר לטובת נמל אשדוד וזאת לאחר שבשנים האחרונות ניהל מאבקים רבים מול שרים ושאר בכירים במשק ואף גמלה בליבו החלטה להיות עבוד מין המניין בנמל אשדוד, ואפילו ישנו סיכוי לא קטן כי יוותר על מקומו במועצת העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך