5 ילדות הצביעו על תמונתו של אורי ריבקין – ואישרו: הוא תקף אותנו

אט אט מתגלה דפוס הפעולה המטריד של אורי ריבקין, הוא היה אורב לקורבן ומציג עצמו כסוכן דוגמנות ומציע להן לבוא עימו לחדר המדרגות למדוד בגדי ים. ביום רביעי נכנסו לחדרי החקירות מספר ילדות וחמש מהן הצביעו על ריבקין וזיהו אותו
5 ילדות הצביעו על תמונתו של אורי ריבקין - ואישרו: הוא תקף אותנו

ביום רביעי התייצבו במטה משטרת אילון, תשעה ילדות קטנות בגילאים 9-12 מפוחדות ובטראומה מלוות בהורים דואגים, הן נכנסו למסדר זיהוי בכדי לזהות את הגבר שתקף אותן מינית. חמש מהן הצביעו בידיים רועדות על תמונתו של אורי ריבקין שמתגלה כאחד מעברייני המין הסדרתיים המסוכנים ביותר שפעלו בישראל בשנים האחרונות. ריבקין תושב אשדוד בן -53, חשוד כי תקף ילדות בזמן שחזרו מבית הספר או שיצאו לשחק בחצר בניין המגורים שלהן או שפגשו אותו לחוג בשעות הצהריים.

לחוקרי משטרת אילון הגיעו עשרות תלונות, כאשר בשבוע האחרון הגיעו 4 תלונות חדשות. לפי החשד, דפוס פעולותו של ריבקין היה זהה בכל מקום שתקף. הוא ארב לקורבנות, שכנע אותן להגיע לחדר המדרגות תוך שהוא מציג עצמו כסוכן דוגמנות ומציע להן למדוד בגד ים. חוקר המשטרה רס"מ ליאור סלומון גילה כי במספר מקרים החשוד ביצע מעשי אינוס וסדום.

בשעות הצהריים הובא ריבקין לבית המשפט ומעצרו הוארך בשישה ימים נוספים, השופטת רונית פוזנסקי כץ אמרה "ברור שהחשוד מוחזק כבן ערובה עד אשר ניתן יהיה לקשור בינו לבין מכלול התיקים, ואולם המאפיינים דומים וכאשר מדובר בהיקף כה גדול של פגיעות מיניות בקטינות, הרי שהמסוכנות זועקת ודומני כי בנסיבות אלה יש לתת לה משקל משמעותי בשאלת הארכת המעצר".

סנגורו של ריבקין טוען מנגד כי "כי החשוד מקבל זריקות לסירוס הדחף המיני שלו ובשל כך לא נשקפת ממנו מסוכנות נוספת לציבור, אם ישוחרר למעצר בית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך