מבצע "הקול ב- 17"

ב- 17 במרץ, יום הבחירות, עשרות בתי עסק וחברות מובילות בישראל יציעו הנחות מיוחדות לאלו שהלכו להצביע. בין המשתתפים במבצע: צומת ספרים תציע ספרים ב-17 ש"ח, רשת קולנוע לב כרטיס 1+1, מגוון הנחות בחנויות רשת עזריאלי, ארוחה במקדולנדס ב-17 ש"ח ועוד!

הסטודנטים בישראל יוזמים פרוייקט שמטרתו לתת לבוחר הישראלי סיבות נוספות להגיע לקלפי. התאחדות הסטודנטים יצרה קשר עם מגוון חברות ובתי עסק מובילים בישראל שהסכימו להציע מבצעים מיוחדים תחת הנושא "הקול ב-17". בתי העסק השונים נתבקשו להציע מבצעים מיוחדים ביום הבחירות לאלו שהצביעו בקלפי. זאת כאשר המוטיב המשותף הוא שילוב המספר 17 במבצע, לדוגמא: צומת ספרים משיקה מבצע של ספר ב-17 שקלים, מקדונלדס מציעה ביק מק ושתיה ב-17 שקלים, ברשת בורגרים מציעים בורגר ושליש בירה  ב- 17 שקלים, ניופאן מציעה 17% הנחה ו-17 תשלומים על מוצרי חשמל ועוד.

 

בחירת המספר 17 כנושא המבצע נועדה לייצר מודעות סביב יום הבחירות (ה-17 במרץ) ולייחד אותו. אגודות הסטודנטים ברחבי הארץ התגייסו למען המטרה וערוכים לחלק פלאיירים ולעורר מודעות לחשיבות מימוש זכות דמוקרטית חשובה זו. כדי לממש את ההטבה, כל בוחר מצלם בקלפי סלפי של עצמו. כדי לממש את ההטבה כל שנדרש הוא להציג את התמונה כדי לזכות בהטבה  במקום. בין החברות שלוקחות חלק בפרוייקט נמצאות מקדונלדס, פיצה האט, בורגרים, איסתא ליינס, ממסי, צומת ספרים, ניופאן ועוד.  התאחדות הסטודנטים מזמינה עוד עסקים קטנים וגדולים להצטרף למבצע ולעודדים את כל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע.

 

יו"ר התאחדות הסטודנטים, גלעד ארדיטי: "אנו, הדור הצעיר של המדינה, מאמינים שמחובתנו כאזרחים, גם ברגעים שישנה אווירה של אדישות מסביב, לדחוף למימוש הזכות של כל אזרח ואזרחית. שמנו לנו למטרה להביא למיצוי אחוזי ההצבעה בבחירות, ולכן יצאנו במהלך של רתימת המגזר העסקי לנושא. אנו חושבים שהתרומה של אותם חלוצים מהמגזר העסקי, שבחרו להשתתף, היא הרתמות חברתית ראויה להערכה."

הנחות על אטרקציות ונופש

איפה אפשר לקבל את ההטבה? מהות ההטבה
קולנוע לב 1+1 על כרטיסים לקולנוע
מיני ישראל כרטיס כניסה שני בחצי המחיר
פארק הקופים 20% הנחה
איסתא 17% הנחה על כל ההזמנות באותו יום
קיפצובה 20 שקלים הנחה לכל מבוגר שהצביע
מגה קארטינג פ"ת 17% הנחה על מקצה חוויה ומקצה תחרותי
טרקטורוני היער והגולן 30% הנחה
קיסוסקי 17% הנחה על המחירון
סגווי זוזו (ירושלים ותל אביב) 195 במקום 240 לאדם
LAKE TLV – ספורט ימי שעתים גלישה במחיר שעה אחת
מועדון לב הים – ספורט ימי 50% הנחה על קורסי מועדון לב הים
ממסי 17% הנחה על כל מוצרי החנות
מרכז הספורט של אוניברסיטת תל אביב כניסה למתקני הבריכה ב-17
הצנחניה- צניחה חופשית 17% הנחה על חבילת טנדם סלפי
גלי ליסינג הנחה של 1,700 ש"ח ברכישת רכב

 

הנחה על מזון והסעדה

איפה אפשר לקבל את ההטבה? מהות ההטבה
מקדונלדס ביג מק ושתיה ב-17
בורגרים המבורגר ובירה ב-17
פיצה האט פיצה משפחתית ב-49, שתי משפחתיות ובקבוק שתיה ב-98

 

שופינג

איפה אפשר לקבל את ההטבה? מהות ההטבה
צומת ספרים מגוון ספרים ב-17
סבון של פעם קרם ידיים ב-17
Jansport 17% הנחה + משלוח חינם
ספידו 17% הנחה
ניופאן 17% הנחה ו-17 תשלומים על מוצרי החנות
BUG 17% הנחה על אוזניות מדגמים שונים
ריקושט 17% הנחה על כל החנות
אופטיקה הלפרין ערכה לניקוי משקפים ב-17

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך