יו"ר אשדוד מרציאנו: "ליגת העל קיבלה קבוצה אטרקטיבית"

לאחר עונה אחת בקבוצה, היו"ר יורם מרציאנו כבר חווה עלייה עם מ.ס אשדוד. מרציאנו שנחשב דמות אהודה בקרב ההנהלה, השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים מסכם: "יש לנו אהבה, קוראים לה מ.ס אשדוד והיא תנצח".
יו"ר יורם מרציאנו
לא ירצה למשוך את עניין מינוי המאמן. היו"ר יורם מרציאנו. (צילום: פבל)

יורם מרציאנו יו"ר אשדוד יכול בהחלט לרשום לעצמו שיא בכדורגל הישראלי. לאחר שנה בתפקיד , מ.ס אשדוד עלתה לליגת העל. מרציאנו ח"כ לשעבר שהחזיק במספר תפקידים בכירים, כולל בתפקידי יועצם של שמעון פרס ואהוד ברק, חווה הפעם את העלייה המרגשת עם אשדוד.

במהלך חגיגיותה עלייה היה מי שאמר למרציאנו שהוא "המזל" השנה. מרציאנו בתקופה הזו הפך להיות אחת הדמויות האהודות בקרב הנהלת הקבוצה, שחקניה והצוות המקצועי והן האוהדים.

יורם  מרציאנו: "אני חושב שמ.ס אשדוד חזרה למקום הטבעי שלה, ליגת העל. אני חושב שג'קי בן זקן הוא מ.ס אשדוד ומ.ס אשדוד הוא ג'קי בן זקן. אני חושב שבמשחק העלייה קרו 2 דברים, הקהל חזר בגדול והקבוצה חזרה לליגת העל. אנחנו נראה את האצטדיון מלא".

מרציאנו הוסיף : "ליגת העל תקבל קבוצה אטרקטיבי עם שחקנים צעירים ומוכשרים, עם כדורגל שמח. צריך להגיד שאפו לצצות המקצועי , צוות מקצועי שהצעיד לליגת העל. אני שנה מלווה את הקבוצה על פי בקשת ג'קי ויש לי, לנו אהבה והיא תנצח וקוראים לה מ.ס אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך