גורל ומזל

כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

יש הגורסים כי הכול צפוי מכוח ההשגחה העליונה, וממילא כל תכונות האופי ונתיבי החיים מוטבעים באדם בזמן העיבור עוד ובטרם נשימתו הראשונה. דהיינו מה יהיה על האדם, האם עני או עשיר, חכם או טיפש, רחמן או אכזר, יאריך חיים או חלילה ימות בדמי ימיו. לכאורה, אין טעם לנסות להטות את הכף ולשנות את שהוכתב מלכתחילה, שהרי ממילא הכול נקבע ונחתם. ואם נשללה מאיתנו זכות הבחירה וכבר בחרו בשבילנו את תסריט החיים, מדוע עלינו להביע חרטה על מעשים שעשינו? על שאלות מסוג זה מלמדים חכמי הסוד כי לא יעלה על הדעת כי האדם יתנהל בחייו משולל כל יכולת בחירה עצמאית. נהפוך הוא, ביד האדם להטות את הכף ובמעשיו החיוביים או השליליים יחרוץ את גורלו.

למרות הקביעה הבסיסית אודות מהות ואיכות חיי האדם, אין בכך כדי להנציח את מצבו ומעמדו לכל מהלך חייו. לדוגמא, אדם שנועד בגלגול הזה להיות עני, יוכל לתעל את גורלו לאפיקים גבוהים ע"י מחשבה חיובית ועוד שלל פעולות רוחניות, ובדרכים אלו יוכל לקרוע גזירת שמיים ולשפר את מעמדו. מאידך, אדם שבכוח גורלו קיים שפע וממון רב, יוכל לאבד את הכול באם לא ישמור על פיו ולשונו, יתרברב, יתגאה ויעורר עליו קנאת אחרים שהרי נאמר: "חיים ומוות ביד הלשון ואוהביה יאכל פריה".

אין לאדם לבוא בטענות על אופיו, מהותו וטבעו. אין זה בידיו ולא הוא בחר בכך, אולם הוא נדרש לתעל את תכונותיו לאפיקים חיוביים ומועילים, והוא נתבע לדרך חיים השוללת כל התנהגות והתייחסות הפוגעת באחרים ובסופו של דבר בעצמו.
דעה רווחת אומרת: "זה רצון האל", ואין מה לעשות. אולם, כמטפלת נומרולוגית בעלת ניסיון עשיר, אני יכולה להעיד כי ע"י הכוונה מקצועית וטיפול אישי מעולמה של הנומרולוגיה המערבית והקבלית, ניתן לשנות את הגורל ותיווכחו לדעת כי ניסים יכולים לקרות גם לכם.
ייעוץ נומרולוגי אסטרולוגי מתאים לכל אחד וכולל את כל תחומי החיים, מחזק את הביטחון והערך העצמי תוך הכרת יכולות האישיות ומינופם, שינוי דפוסי התנהגות מכאיבים ומכשילים הגורמים למפח נפש לטובת התנהגות עצמאים ומתגמלת, הבנת נקודות תורפה, פיתוח הזהות המקצועית והקריירה תוך קבלת כיוונים מתאימים, הגדלה טווח האפשרויות ויכולת הבחירה שלך בכל מגוון תחומי החיים כגון: לימודים, עבודה זוגיות ועוד…

שאלת קורא: שמי יאיר ותאריך יום הולדתי ה-3.10.1968. האם נכון לי להחליף מקום עבודה? זוהי עבודה הכרוכה בהעתקת מגורים.

על פי המפה הנומרולוגית שהכנתי עבורך, הנך נמצא בתקופה של שינויים ועצם הרצון שלך משקף את המציאות אותה אתה חווה. השינוי טוב לך מכל הבחינות, הן בשינוי מקום העבודה שיפתח לך אופקים חדשים והן בשינוי מקום המגורים. השנה האישית בא אתה נמצא תקל עליך את ההתאקלמות בעבודתך החדשה.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך