נערים ב' של מ.ס אשדוד העפילו לטורניר "אלוף האלופים"

קבוצת נערים ב' של מ.ס אשדוד, בהדרכתו של המאמן זורי ברמכר, העפילה לטורניר אלוף האלופים, לאחר תיקו חוץ, 1:1 מול הפועל ת"א. בסיום הטורניר תקבע האלופה. לטורניר העפילו גם מכבי חיפה, מכבי נתניה והפועל רעננה. את השער לזכות אשדוד כבש אפק אזולאי, בנו של יו"ר מחלקת הנוער, מוריס אזולאי. הטורניר ייפתח ב-18.5.
נערים ב' של מ.ס אשדוד העפילו לטורניר "אלוף האלופים"

השיג מעולה לקבוצת נערים ב' של מ.ס אשדוד, עלייה לטורניר "אלוף האלופים", שבסיומו תקבע אלופת המדינה.

אשדוד שיחקה בחוץ מול הפועל ת"א והיא הייתה זקוקה לתיקו לפחות לעלות. הקבוצה שמודרכת על ידי זורי ברמכר, המוערך מאוד במחלקה, הצליחה לסיים בתיקו 1:1, כשאת השער לזכות אשדוד כבש אפק אזולאי, בנו של יו"ר המחלקה נמרץ, מוריס אזולאי. לאזולאי זו הייתה שמחה כפולה, גם העלייה לטורניר וגם השער של בנו.

לטורניר  "אלוף האלופים" העפילו גם מכבי חיפה, מכבי נתניה והפועל רעננה. בסיום הטורניר כאמור תקבע אלופת המדינה. הטורניר ייפתח ב-18.5. אגב בקרב אנשי המקצוע יש ההערכה שבשנתון הזה יש שחקנים טובים שבעתיד יהיה ניתן לראותם בקבוצת הבוגרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך